Vozili smo novi VW Amarok

Samosvjestan i robusan, novi Amarok svojim će nastupom te preciznošću oduševiti i kupce iz klasičnog SUV segmenta

Osim decentno osvježenog izgleda svakako najveća novost kod osvježenog VW Amaroka je novi motor. Ubuduće će ovo vrhunsko pickup vozilo pokretati 6-cilindarskim V motor najnovije generacije. Amarok  je kod kuće kako na cesti tako i na neravnim terenima, u svome najvećemu stupnju snage postiže okretni moment od 550 Nm te 165 kW / 224 KS. Moguća je i najveća brzina od 193 km/h te ubrzavanje od 0 do 100 km/h za 7,9 sekundi. S novim, opcijski raspoloživim tipkama za mijenjanje stupnjeva prijenosa na kolu upravljača (serijska oprema u Aventuri) može se upravljati 8-stupanjskim automatskim mjenjačem.

Vrhunska značajka u redizajniranoj unutrašnjosti novog Amaroka su nova, električno namjestiva ergoComfort sjedala za vozača i suvozača s izdašnim prostorom za glavu i noge.

Opremljen značajkama poput App Connect, Guide & Inform ili Car-Net, može integrirati aplikacije sa smartphonea preko USB sučelja kako bi se moglo pristupiti njihovim sadržajima preko dodirnog zaslona infotainment sustava. U kombinaciji s infotainment sustavima „Composition Media“ ili „Discover Media“ isporučuje se značajka „Digital Voice Enhancement“. Ovo električno pojačavanje glasa olakšava komunikaciju tijekom vožnje, mikrofon za slobodni govor pojačava govorne signale, a vozač se primjerice ne mora okretati prema svojim suputnicima ili pričati osobito glasno. Suputnici na stražnjoj klupi čuju osobu koja govori glasnije preko stražnjeg zvučnika. Sustav potpore za parkiranje „Park Pilot“ koji podržava kamera za vožnju unatrag „Rear View“ također čini život lakšim.

Detaljno o novom Amaroku moći ćete pročitati u sljedećem, 41. broju magazina Transport.

 

Comments

comments