Vozili smo novi Renault Megane

 

Dvadeset godina nakon lansiranja prvog modela, Renault je predstavio četvrtu generaciju kompaktnog ljubimca flotnih kupaca

U dosadašnje tri generacije ovaj je automobil prodan u više od 6,5 milijuna jedinica i jedan je od najzapaženijih automobila u segmentu. Od prethodnika je niži za 25 mm, tragovi kotača širi su mu za 47 mm sprijeda i 39 mm straga u odnosu, tako da vrlo dobro leži na cesti. Njegove proporcije tvore sportsku siluetu s duljim međuosovinskim razmakom (+28 mm) te kraćim stražnjim prevjesom. To je rezultiralo prostranijom kabinom i impresivnim prtljažnikom od 428 litara.

Kabina je potpuno izmijenjena, prostrana i skladna, može se dopuniti opremom poput head-up zaslona u boji, prilagodljivog 17,5-cm TFT zaslona instrumentne ploče u boji i 22-cm okomito postavljenog dodirnog ekrana za upravljanje sustavom R-LINK 2 te središnje konzole. Udobnost je dodatno naglašena posebnom pozornošću posvećenom obradi unutrašnjosti i kvaliteti materijala mekanih na dodir koji su nadohvat ruke vozaču i putnicima, od meke pjenaste obloge armaturne ploče, gornjih obloga vrata, umetaka na vratima i naslonima za ruke do profinjenih kromiranih detalja i upravljača presvučenog punozrnatom kožom Nappa. Posebno treba pohvaliti savršenu  zvučnu izolaciju i zaštitu od vibracija u kabini. Već dostupna u novom Espaceu i Talismanu, tehnologija MULTI-SENSE korisnicima omogućuje personalizaciju doživljaja vožnje prilagođavanjem odziva papučice gasa i odziva motora, prilagođavanjem brzine promjene stupnja prijenosa automatskog mjenjača EDC s dvostrukom spojkom i mijenjanjem razine otpora upravljača, ambijentalnog osvjetljenja i masažne funkcije vozačeva sjedala. Renault je preimenovao pakete opreme koji su sad naziva Life, Zen, Intens, Bose i GT Line.

Ponuda motora na našem tržištu započinje s 1,2 litrenim turbobenzincem od 100 KS dok snažniju benzinsku opciju predstavlja isti motor samo sa 130 KS. Zasad se ne nudi model s 1.6 litrenim benzincem od 115 KS. Uz turbobenzince se isporučuje ručni šeststupanjski mjenjač dok je snažniji dostupan i uz 7-stupanjski EDC. Ponuda dizela je bogatija. Uvodni je 1.5 litreni s 90 KS, slijedi ga isti nabrijan na 110 (dostupan i s EDC mjenjačem) dok se 1.6 litreni turbodizelaš nudi u verzijama sa 130  odnosno 165 KS (biturbo EDC). Top ponude je Megane GT s turbobenzincem od 205 KD i EDC mjenjačem. Nudi se samo u verziji s pet vrata (uskoro stiže i karavan) dok cijene benzinskih modela počinju od 119.900 kuna a turbodizelski kreću od 129.900 kuna naviše. Prodaja započinje u posljednjem tjednu veljače, Renault za start nudi 3.000 kuna popusta i kredit s nula posto kamate.

DSC_5946 DSC_5898 DSC_5899 DSC_5906 DSC_5924 DSC_5938

Comments

comments