Vozili smo novi Hyundai i30

U svojoj trećoj generaciji kompaktni Hyundai na svim poljima nudi mnogo, a sve to po i više nego razumnoj cijeni

Dizajniran u tehničkom centru Hyundai Motor Europe u Rüsselsheimu, proizveden u Nošovicama u Češkoj te testiran na Nürburgringu, novi i30 izgrađen je na infrastrukturu koju Hyundai Motor u Europi razvija tijekom posljednjih 25 godina. U konačnici, to ima za cilj nastaviti uspjeh prethodne dvije generacije koje su na Starom kontinentu od 2008. prodane u više od 800.000 jedinica. Svojim skladnim proporcijama, kratkim prednjim i stražnjim prevjesima, dugom haubom i suženom siluetom krova automobil dobiva sportski izgled i čvrst stav na cesti. Ulaskom u kabinu putnike dočekuje čisto i intuitivno okruženje s horizontalnim rasporedom koji donosi dojam elegancije i osjećaj prostranosti. Kao da ste u klasu većem automobilu. Tu je i solidan prtljažnik volumena 395 litara koji se može povećati do 1,300 litara.

 

Početak ponude motora čini poznati nam četverocilindrični atmosferac oznake 1.4 MPI sa 100 KS, dok je iznad njega novi 1.0 T-GDI, trocilindrični turbomotor sa 120 KS i 171 Nm okretnog momenta te minimalnom potrošnjom od 4,5 litara i emisijom CO2 od 103 g/km. Vrh benzinske ponude je  4-cilindrični 1.4 T-GDI turbobenzinac sa 140 KS i 242 Nm.  Minimalna potrošnja je 4,8 litara uz emisiju od 109 g CO2/km. Turbodizel je 1.6-litarski 4-cilindrični dostupan s tri stupnja snage: 95, 110 i 136 KS uz okretni moment od 280 Nm ili 300 Nm (‘high power’ verzija s mjenjačem DCT). Potrošnja goriva i emisije CO2 se kod turbodizela kreću od 3,4 l/100 km i 89 g/km naviše. Motori su upareni sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem (6MT) ili sedam-brzinskim automatikom s dvostrukom spojkom (7DCT).

„Lebdeći“ opcijski osam-inčni zaslon osjetljiv na dodir integrira sve navigacijske, medijske i mogućnosti povezivanja, a zahvaljujući ergonomskom položaju omogućuje vozaču da ostane uvijek fokusiran na promet.

Ima najnovije aktivne sigurnosne značajke u skladu s najvišim europskim standardima sigurnosti. To su Autonomno naglo kočenje sa sustavom upozorenja (standard), Smart Cruise Control, Blind Spot Detection, stražnja upozorenje na bočni nalet (Traffic Alert), sustav nadzora vozne trake (standard), i nadzor dugog svjetla. Novo u ponudi Hyundaija je sustav upozorenja vozača na umor, a sve to zajedno čini ga automobilom s najnaprednijim sigurnosnim paketom i najdužim popisom standardnih aktivnih sigurnosnih značajki u svojoj klasi.

 

U Hrvatskoj ponuda kreće od srednjeg paketa opreme, Comfort. On sadrži već nabrojane sigurnosne sustave, ručni klima uređaj, potpuni električni paket, putno računalo, radio sustav s komandama na upravljaču, četiri zvučnika, USB utorom i Bluetoothom, tempomat, kožom presvučeni upravljač i ručicu mjenjača i djeljivu stražnju klupu. Paket Style bogatiji je za električne podizače stakla straga, kromirane ručice vrata, 16 inčne aluminijske naplatke i kromiranu prednju masku. Cijene benzinskih modela trebale bi se kretati od 114.990 kuna naviše dok cjenik dizela kreće od 129.990 kuna naviše.

Comments

comments