Vozili smo novi Ford Ranger

Lani je Ranger Wildtrack s 27.300 prodanih jedinica bio predvodnik svoje klase u Europu a sad je osuvremenjen vizualno i tehnički

Novi model smo imali priliku isprobati na prezentaciji održanoj u okolici Bleda, u Sloveniji, te sami vidjeti zbog čega su Europljani tako ludi za Rangerom. Odmah zapažamo potpuno novi prednji kraj vozila koji sad izgleda uvjerljivije i prepoznatljivije nego ranije. Pogotovo se to odnosi na izjoš veće prostranosti.

Kupci mogu birati između tri vrste karoserije: Regular Cab s dvoja vrata, Super Cab s dodatnim bočnim “kredenc” vratima koja olakšavaju pristup pomoćnim sjedalima u drugom redu, te najprostranija kabina Double Cab s klasičnim četvorim vratima. U svim verzijama straga je raskošni sanduk obložen plastikom s više različitih opcija pokrivanja, od običnog platnenog roloa pa do aluminijskog pokrova ili klasičnih sanduka s prozorima. Kako nam je rečeno na predstavljanju, novi Ranger nudi izvanrednu ekonomičnost uz još efikasnije motore kojima je dodana Auto-Start-Stop tehnologija.

Obnovljena paleta motora sastoji se od dva TDCi četverocilindarska stroja obujma 2,2 litre i snage od 130 i 160 KS. Tu je i petcilindrični 3,2 litreni TDCi s ravno 200 KS. Model sa 160 KS je najzanimljiviji, brojke govore o prosječnoj potrošnji od 6,5 litara i emisiji CO2 od 171 g/km. Prošli model je trošio 7.8 l/100 km i ispuštao 206 grama CO2 po kilometru. Motori su upareni s ručnim 6-stupanjskim ili automatskim također 6-stupanjskim mjenjačem.  Kupci mogu birati i između stražnjeg ili 4X4 pogona dok model Wildtrack pogon na sve kotače ima kao standard.

Comments

comments