Volvo opet oborio rekord prodaje

Švedska tvrtka je zabilježila prodaju od 705.452 vozila u 2019. godini, odnosno povećanje za 9,8 posto u odnosu na 2018. godinu, što je uvelike nadmašilo rast na cjelokupnom tržištu u svim regijama. Novi rekord prodaje potpomaže stalna velika potražnja za nagrađivanom linijom vozila Volvo Cars. Osobito su se istaknula njihova tri SUV modela, s obzirom na to da su povećali tržišni udio u Kini, SAD-u i Europi, i to usred stagnirajućeg tržišta automobila.

Tvrtka je također zabilježila veliku potražnju za svojim elektrificiranim vozilima, kako u pogledu prodaje, tako i u narudžbama. Sveukupno gledano, Volvo Cars je u 2019. godini prodao 45.933 plug-in hibridna modela, što je povećanje za 22,9 posto u odnosu na 2018. godinu i više nego
dvostruko nego što je to bilo u 2017. godini. Cilj je nastaviti pozitivan trend i u 2020. godini u kojoj započinju s uvođenjem linije Recharge. Recharge će biti opće ime za sve punjive automobile Volvo s potpuno električnim i plug-in hibridnim pogonom.

U Europi je prodaja bila osobito visoka u Njemačkoj, gdje su prvi put u svojoj povijesti prodali više od 50.000 vozila, dok je u Velikoj Britaniji ostvaren najbolji prodajni rezultat još od 1990. U regiji Adria regiji Volvo Cars je u 2019. godini isporučio 1.536 vozila i ostvario porast od 22,4 posto u usporedbi s 2018. godinom. Od 2015. godine tvrtka u regiji bilježi prosječni godišnji porast od 33 posto.

I dalje globalno najprodavaniji automobil im je SUV XC60, s prodajom od 204.965 jedinica. Slijede ga također SUV vozila XC40 i XC90, dok su limuzine i karavani u serijama 90 i 60 također znatno pridonijeli rastu prodaje u Kini i Europi.

Comments

comments