Volkswagen smanjuje emisije LNG brodovima

Kako bi što više smanjili utjecaj na okoliš, a brodovi su veliki zagađivači, dva čarter broda Siem Car Carriers prošlog petka su krštena u Xiamenu u Kini. Oba su broda prva na svijetu koja imaju pogon na ukapljeni naftni plin. Uz sve veću uporabu LNG kamiona, pretvorbu željezničkog prijevoza u zelenu električnu energiju i uporabu biogoriva u segmentu obalne plovidbe, ovi brodovi predstavljaju važan građevni element Volkswagenovog strateškog cilja klimatsko neutralne logistike.

LNG motori smanjuju emisiju CO2 do 25%, NoX do 30%, krute čestice do 60%, a emisije sumpornog oksida do 100% po brodu. Dva tehnološki napredna broda, svaki duljine 200 i širine 38 metara, imaju 13 paluba za automobile i kapacitet od 7.500 registarskih tona (RT), što odgovara otprilike 4.700 vozila. Do sada je sagrađeno samo nekoliko manjih teretnih brodova s pogonom na UNP za obalnu plovidbu; za isporuke na daleke destinacije, Volkswagen je pionir ove vrste pogona.

Svaki od brodova pokreće motor od 12 600 kW s s direktnim ubrizgavanjem i tretmanom ispušnih plinova tvrtke MAN Energy Solutions iz Volkswagen koncerna. Brzina plovidbe je 16,5 čvorova (30,6 km/h). Sa svoja dva spremnika, od po 1.800 m3, brodovi imaju slične kapacitete i domete u usporedbi s konvencionalnim brodovima pogonjenima naftom.

Comments

comments