Tri mušketira na testu

U Mannheimu, gradu tvornice Mercedesovih autobusa imali smo prigodu testirati tri autobusa: kompaktni i okretni gradski minibus Sprinter City 65, turistički 14-metarski troosovinski Tourismo L te najsigurniji autobus, Travego Safety Coach

U svakom pogledu izvrstan Mercedes-Benz Sprinter City 65 minibus pokazuje svoju klasu u gradskom prometu. Sprinter City 65 je idealno rješenje za redovite linije s malim brojem putnika, može zamijeniti veće autobuse tijekom dana kada nije gužva i kada nema većih problema na uskim gradskim ulicama. Niskopodnost između osovina također omogućuje pristup putnicima s ograničenom mobilnošću. U pogledu sjedala i interijera, minibus uzima elemente iz sestrinskog modela Citaro, kojega Sprinter City 65 savršeno upotpunjuje. Jedinstveni dizajn Sprintera City 65 izrađen je za udobnosti putnika i temelji na podvozju i tijelu sa 4325 mm međuosovinskog razmaka. Sniženi prostor između osovina je posebno modificiran za redovit promet. Dopuštena masa vozila od 5650 kg osigurava uvjete kako bi se omogućio prijevoz do 30 putnika.

Tourismo, u Europi najprodavaniji turistički autobus, posebno dizajniran s potrebama poslovne klase, omiljen za korištenje na dugim putovanjima redovnih linija. Mercedes-Benz Tourismo je rješenje za svakoga tko traži taj idealni spoj ekonomičnosti gospodarstva, sigurnosti i udobnosti. Test vozilo, troosovinski Tourismo L u HD izvedbi dugačak 14 metara pruža dokaz da je u svakom pogledu sustavno dizajniran za duga putovanja, da je ekonomičan za prijevoznika, ergonomski dizajniran za vozača, a istovremeno siguran i udoban za putnike. Unatoč impresivnim dimenzijama, troosovinski Tourismo L, sa 13.99 metara duljine, odiše nenametljivim i nekako bezvremenskim dizajnom.

Travego Safety Coach još jednom pokazuje i dokazuje Mercedes-Benzovo davanje prioriteta sigurnosnim aspektima. Turistički Travego Safety Coach HD izvedbe oslanja na tradiciju: sadrži sve sigurnosne sustave koji su trenutno na raspolaganju, uključujući i novo razvijeni Active Brake Assist 3 – svjetska premijera u autobusnoj sektoru. Testni autobus bio je dvoosovinski sa 12,2 metra duljine i postavlja standarde sa svojim neotkrivenim sigurnosnim značajkama. Naslanjajući se na slavnu tradiciju revolucionarnog vozila prve generacije iz 1999. godine, Travego inovativna studija pet godina kasnije, 2006. je nasljednik s još više sigurnosne opreme. Još jednom, 2014. Travego Safety Coach uključuje sve sigurnosne sustave koji su trenutno dostupni za autobuse. Posebno se ističe novi sustav Active Brake 3 (ABA 3), temeljen na radarskom sustavu uz ACC.

Podrobnije u sljedećim brojevima tiskanog izdanja Transport magazina.

Comments

comments