Renault predstavio plan spasa

Smanjenje fiksnih troškova za više od dvije milijarde eura u tri godine trebalo bi povećati konkurentnost Grupe i osigurati njezin dugoročni rast u okviru Alijanse

Grupa Renault danas je predstavila svoj transformacijski plan, kojim namjerava ostvariti uštedu veliku uštedu i udariti temelje novoj konkurentnosti Grupe. Nacrt plana povećat će otpornost tvrtke fokusiranjem na generiranje protoka novca, ali će pritom kupac ostati prioritet u poslovanju. Temelji se na učinkovitijem pristupu operativnim aktivnostima i strogim nadzorom nad resursima. U Francuskoj će grupa biti organizirana oko strateških poslovnih područja s obećavajućom budućnosti: električnih vozila, lakih gospodarskih vozila, kružne ekonomije i inovacija visoke dodane vrijednosti. Ovi veliki regionalni centri izvrsnosti koji se nalaze u Francuskoj bit će temelj oporavka Grupe Renault. U Flinsu i tehnocentru Guyancourt Grupa će reorganizirati svoje aktivnosti.

Plan je i provesti nužne promjene u radnoj snazi kako bi se omogućio povratak profitabilnom i održivom rastu. Temelji se na prekvalifikaciji radnika, internoj mobilnosti i dobrovoljnim odlascima. Taj bi se proces, kojim bi se obuhvatilo gotovo 4.600 radnih mjesta u Francuskoj i više od 10.000 radnih mjesta u ostatku svijeta, protegnuo na tri godine. Projektom su obuhvaćeni brojni važni elementi. Na prvom mjestu je povećanje učinkovitosti i smanjenje troškova razvoja i proizvodnje, koristeći konsolidirana sredstva Alijanse. Ubrzat će se optimizacija proizvodnje i transformacija proizvodnih pogona širom primjenom načela Industrija 4.0. U novim razvojnim projektima će se ubrzati digitalizacija i postupak od „dizajna do procesa”.

Također, globalna proizvodnja smanjit će se sa 4 milijuna vozila 2019. na 3,3 milijuna vozila do 2024. Obustavit će se planirana povećanja proizvodnih kapaciteta u Maroku i Rumunjskoj, procijeniti adaptacija proizvodnih kapaciteta Grupe u Rusiji, i racionalizirati proizvodnja mjenjačkih kutija diljem svijeta.U Francuskoj će se ponuditi četiri radna prijedloga za optimizaciju procesa proizvodnje. Optimizat će se opći i marketinški troškovi; digitalizacijom se namjerava smanjiti troškove marketinga.Također, udio Grupe Renault u društvu Dongfeng Renault Automotive Company Ltd (DRAC) u Kini prenijet će se na društvo Dongfeng Motor Corporation i obustavit će se prodaja osobnih vozila pokretanih motorima s unutarnjim izgaranjem pod markom Renault na kineskom tržištu. Što reći nego sretno s planovima, Renault.

Comments

comments