Renault Master Z.E. – dostava bez zagađenja

Renault Pro+ proširuje svoju ponudu dostavnjaka uvodeći na ceste veliki električno pokretani van Master Z.E. s autonomijom do 200 kilometara

Zahvaljujući potpuno električnom pogonu, ovo lako komercijalno vozilo kreće se vrlo tiho i pritom ne emitira polutante, što ga čini idealnim rješenjem za dostavu u gradskim centrima, u područjima gdje nije dozvoljen promet vozilima sa SUS motorima (motori s unutarnjim sagorijevanjem), kao i za noćnu distribuciju. U Renaultu kažu kako je ovo vozilo stvoreno za one koji vjeruju da je zaštita okoliša fundamentalna vrijednost.

Kao i Master s klasičnim motorom, Master Z.E. je dostupan u većem broju verzija: kao van, s dvije visine i tri dužine karoserije (L1H1, L1H2, L2H2 i L3H2), te kao platforma s kabinom (L2H1 i L3H1). Pokreće ga sinhroni elektromotor snage 57 kW, s 225 Nm  okretnog momenta, što omogućava maksimalnu brzinu do 100 km/h. Snaga se prenosi na prednje kotače preko reduktora s prijenosnim omjerom 9,3:1, a elektromotor se napaja iz Li-Ion baterijskog bloka kapaciteta 33 kWh. Baterijski blok ukupne mase 255 kg čine 192 ćelije složene u 48 modula, s nominalnim naponom 400 V. Takav baterijski blok osigurava autonomiju od 200 km u NEDC ciklusu, odnosno oko 120 km u realnim uvjetima vožnje, što otprilike udovoljava uobičajenim dnevnim potrebama ovakvih vozila. Aktivacijom opcije Eco Mode smanjuju se performanse, ubrzanje traje duže, maksimalna brzina je ograničena na 80 km/h, ali je zato autonomija nešto veća.

Za punjenje baterije može se koristiti WallBox snage 7,4 kW, koji strujom od 32 A napuni bateriju za šest sati. Također, može se koristiti WallBox snage 3,7 kW koji će napuniti bateriju za 11 sati, a amaterski korisnici mogu korisiti i običnu utičnicu (220 V), od 2,3 kW, pa će u tom slučaju punjenje trajati 17 sati. Renault Master Z.E. se proizvodi u pogonima Cléon u Francuskoj, jednoj od najmodernijih tvornica Renault Group. Cijena u Francuskoj kreće od 46.700 Eura naviše.

Comments

comments