Reciklažom do nove mladosti: Škoda Rapid postala Volkswagen Vento, ali samo za rusko tržište

Volkswagen je predstavio kompaktnu limuzinu na poznatoj osnovi i to samo za tržište Rusije, tako daPolo u limuzinskoj verziji najvjerojatnije nikad nećemo vidjeti na našim cestama

I dok je na zahtjevnijim tržištima poput europskog životni vijek nekog modela automobila pet, šest, najviše sedam godina, na onim manje zahtjevnim (lijep izraz za slabiju platežnu moć) stvari stoje malo drugačije. Tu su godine manje bitne, a gleda se pouzdanost, praktičnost, jednostavnost i naravno – cijena. Uostalom, Golf prve generacije se u Južnoj Africi proizvodio do 2009., a iranski Khodro još proizvodi automobile na platformi Peugeota 405, njegovu pickup verziju te 206 limuzinu. Tako nova mladost Rapida kojeg je lani zamijenila Škoda Scala uopće ne čudi.

Dakle, naša današnja zvijezda ne vozi na opjevanoj platformi VW grupe MQB-A0 već starijoj PQ25 na kojoj voze i neki drugi njihovi globalni automobili Dok su karoserija i mehanika ostali gotovo jednaki, Polo sedan (još će ga prodavati i pod nazivom Vento) je dobio nos od T-Crossa, skladno redizajnirani rep i iznenađujuće naprednu unutrašnjost. Ona je kombinacija one iz Rapida i novog Pola. U osnovnoj verziji infotainmentom se upravlja preko 6,5-inčnog dodirnog zaslona, dok je na vrhu ponude 8,25-inčni Composition dodirni info-zaslon s Apple CarPlay i Android Auto funkcijama, a zajedno s 10,25-inčnim virtualnom instrumentom pločom tvori potpuno digitalni cockpit.

Već na prvi pogled razvidno je kako su materijali, dezeni i dizajn unutrašnjosti znatno napredovali od originala. Volan je ravnog dna, a armaturna ploča i obloge vrata dolaze s novim dizajnerskim uzorkom koji interijeru daje puno više karaktera. Pored toga, sjedala su tapecirana tkaninom premium kvalitete. Iako je u paleti označen kao limuzina, automobil ima pet vrata ispod kojih se krije ogroman prtljažnik od 550 litara, što je za čak 90 litara više nego kod modela na odlasku.

Opcije motora koje se nude za ruske kupce su isključivo benzinske. Atmosferski 1.6 litreni MPI motor nudi se u dvije razine snage, s 90 i 110 KS, i dolaz standardno s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem, dok je za snažniju verziju opcijski dostupan 6-stupanjski automatski mjenjač. Volkswagen također nudi 1,4-litreni turbo benzinac TSI sa 125 KS i uparen sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom.

Kažu da ni ostala oprema ovog Pola/Venta neće kaskati za zapadnoeuropskom braćom. Tu su serijska LED dnevna svjetla, stražnja LED svjetla, 16-inčni alu-naplatci, potpuni električni i sigurnosni paket i drugo. U Volkswagenu napominju kako ovo nije Polo sedan koji će se nuditi u Brazilu i Indiji, tržištima na kojima su ovakvi automobili najtraženiji, već drugačiji model, postavljen na platformu MQB A0 IN. Najavljen je za 2022. godinu.

Comments

comments