Peugeot Pick Up – povratak na tržište

Peugeot se vraća na tržište pick-upova, što signalizira preuzimanje inicijative na afričkom kontinentu i internacionalizaciju brenda

Za potrebe afričkog tržišta, koje je kroz desetljeća bilo raj za pickupove s propetim lavom na nosu, Peugeot je u suradnji s kineskim Dongfengom pripremio novu generaciju teretnjaka. Riječ je o derivatu modela Dongfeng Rich, a koji je baziran na Nissan Navari iz 1997. (D22).

Koristeći prostranost i visok nivo opremljenosti, novi Peugeotov pick-up ispunjava osnovne potrebe za robusnošću, izdržljivošću, te pogonom na sve kotače, a s dužinom, tek nešto preko pet metara (5,08 m) i dvostrukom kabinom, spada u kompaktni segment ovih vozila. Namijenjen je korisnicima kojima je to radni alat, pouzdan u svakoj prilici, jednostavan za korištenje i održavanje, a sve to omogućuje fleksibilnu kombinaciju profesionalnih i obiteljskih potreba. Naime, ovaj segment pick-upa predstavlja 10% ciljanog tržišta, uključujući zemlje Sjeverne i Zapadne Afrike, te podsaharske Afrike, što je tržište za oko 56.000 primjeraka godišnje. U tim oblastima, dizelski motori i 4×4 pogon zauzimaju dominantna mjesta na tržištu s 92% (dizel) i 77% (4×4).

S novim pick-upom, Peugeot pokazuje ambicije za povratak na tržište kao dio svog međunarodnog rasta. Ponovno razmatraju svoju povijest u segmentu pickup-a, posebno u Africi, pozivajući se na Peugeot 403 Camionnette-Bâchée iz 1956. godine, Peugeot 404 Camionnette-Bâchée iz 1967, a zatim i 504 Pick-up koji se sve do 2005. godine proizvodio u Nigeriji.

Odlike novog Peugeotovog pick-upa su klirens od 210 – 215 mm (ovisno od modela), tovarni prostor dužine 1,40 i širine od 1,39 m, s vansjkim kukama i bočnim stranicama presvučenim zaštitnom smolom, te maksimalnom nosivošću od 815 kg. Šasija je napravljena od čeličnih profila, na koju su fiksirani kabina i tovarni sanduk, dok je s donje strane kruta stražnja osovina, ovješena o lisnate opruge. Pokreće ga 2,5 litreni turbodizelski motor sa 115 KS i 280 Nm okretnog momenta, u kombinaciji s ručnim 5-stupanjskim mjenjačem i pogonom samo na stražnje ili sva četiri kotača. Kod modela s 4×4 pogonom vozač može prema potrebi odabrati načine rada 4H i 4L (redukcija), za svladavanje težih prepreka.

Verzija 4×4 se odlikuje kromiranim čeličnim lukom na tovarnom prostoru, krovnim nosačima i bočnim pragovima. Oprema je, kako se kaže, prilagođena tržištu. Svi modeli imaju ručni klima uređaj, električne prozore i retrovizore, radio CD s USB utorom, ABS, stražnje parking senzore i dva zračna jastuka. Početak prodaje se očekuje u rujnu i to isključivo u izvedbi s dvostrukom kabinom, Double cab.

Comments

comments