Peti rođendan Flixbusa

Prije pet godina, inspirirani deregulacijom tržišta u autobusnom prijevozu u Njemačkoj, prvi FlixBus krenuo je s ciljem pružanja zelene i pametne mobilnosti za svačiji džep kako bi “doživjeli Europu”

Do danas je preko 100 milijuna putnika putovalo Europom upravo FlixBusom, mijenjajući tako zastarjeli pogled na dugotrajna putovanja autobusima te podržavajući novi trend mobilnosti na tržištu.  Započeli su 2013. U Bavarskoj sa svega tri autobusne linije, a danas imaju preko 250 tisuća dnevnih veza u 26 europskih zemalja. FlixBus su osnovala trojica mladih prijatelja i poduzetnika u Njemačkoj, Jochen Engert, Daniel Krauss i André Schwämmlein, koji su imali viziju razvoja potpuno drugačijeg načina putovanja koji bi predstavljao kombinaciju tehnološkog start-upa, e-trgovine i tradicionalnog načina prijevoza putnika. Temeljeno na toj viziji, razvijen je jedinstven poslovni model u kojem FlixBus upravlja tehnologijom, korisničkom službom, planiranjem mreže, marketingom i prodajom, dok su lokalni autobusni partneri odgovorni za dnevne operativne poslove i vožnje. U Hrvatsku je stigao u lipnju 2016. godine te uveo autobusnu industriju regije u doba digitalizacije.

Razna FlixBus istraživanja i statističke informacije u prethodnih pet godina omogućila su razumijevanje želja i potreba putnika te individualna prilagodba proizvoda odnosno usluge. FlixBusom putuje preko 60% žena koje prvenstveno biraju zelene autobuse kao dio tzv. dijeljene ekonomije iz razloga sigurnosti, udobnosti i cjenovne prihvatljivosti. 33% FlixBus putnika upravo su oni između 18 i 25 godina. FlixBus trenutno na globalnoj razini surađuje s 250 autobusnih partnera diljem Europe, od kojih su većina manja i srednja obiteljska poduzeća. Kroz ovu suradnju stvoreno je preko 7.000 radnih mjesta (vozača) diljem Europe.

Comments

comments