Novi Ford Ranger bit će PHEV

Najveća zvijezda plavog ovala će ove godine biti njihov globalni pickup koji će proći temeljiti redizajn u stilu velikog brata F-150, dok će se tehnološki unaprijediti verzijom s priključnim hibridnim pogonom

Ford se trenutno bavi elektrifikacijom čitave svoje game modela. Postoji nekoliko novih modela koji će u sljedećih nekoliko godina biti potpuno električni ili s hibridnim pogonskim sklopom, a jedan od njih je globalni pickup Ford Ranger koji bi u ovoj godini trebao proći temeljiti tretman, kako vizualni, tako i tehnološki. Sljedeća generacija Fordova kompaktnog kamioneta je u izradi i očekuje se da donese dosta toga novoga. Na putu je potpuno novi dizajn s velikim promjenama kako izvana tako i iznutra. Najveće promjene bit će vidljive na prednjem dijelu, gdje očekujemo da će novi model slijediti najnoviji stil kućnog dizajna, te posuditi mnoge detalje iz nadolazeće sljedeće generacije većeg brata, Forda F-150. Velike promjene se očekuju i u interijeru, pogotovo poboljšanja u dizajnu prednje armature, ali i u pogledu upotrebljenih materijala.

Posljednja izvješća sugeriraju da će nova generacija biti isporučena s najnovijim Fordovim infotainmentom, koji uključuje novi središnji vertikalni zaslon od 12,8 inča, kao i bežičnu integraciju Android Auto i Apple CarPlay za pametne telefone. Nadalje, računa se i na veliku 10,25-inčnu digitalnu instrument tablu, sličnu onoj u novom Mustangu Mach-E. Ipak, najvažniji je zasigurno novi elektrificirani pogonski sklop koji će donijeti značajna poboljšanja u svim aspektima. Očekuje se da ćemo vidjeti potpuno novi plug-in sustav, koji se nikada prije nije koristio ni u jednom drugom Fordovom modelu. Bit će drugačiji u usporedbi s onim koji se trenutno koriste u modelima poput Fusiona i Explorera, ali i Transit Customa u plug-in izvedbi. Kod Rangera će se pogon temeljiti na 2,3-litrenom turbobenzincu, koji će dobiti značajno povećanje snage i okretnog momenta.

Ukupna snaga doseći će do 362 KS i kamionskih 680 Nm. To su prilično impresivne brojke, pa računamo na izvrsnu dinamiku vožnje i ukupne mogućnosti. Motor će biti uparen s novim 10-stupanjskim automatskim mjenjačem. S druge strane, podaci o bateriji, performansama, potpuno električnom dometu, potrošnji goriva ili opcijama punjenja baterije još uvijek nisu dostupni. Naravno, osim nove plug-in hibridne verzije, novi Ranger u ponudi će biti i s nekoliko motora s unutarnjim izgaranjem. Kako govorimo o modelu koji je dostupan širom svijeta, bit će uključeni i dizelski motori. Sigurno je da će osnovni modeli imati poznati 2.0-litreni turbodizel, koji isporučuje 210 KS i 500 Nm. Očekuje se i 3,0-litreni V6 turbodizel s 250 KS. S druge strane, benzinsku će ponudu zasigurno činiti 2,3-litreni 4-cilindrični Ecoboost s 270 KS i 420 Nm. Premijera se očekuje u drugoj polovici godine.

Comments

comments