Nissan NP300 Navara

U Nissanu žele da njihov novi pickup postane mjerilo u svojoj klasi nosivosti jedne tone. U tome im svakako pomaže i iskustvo vodećeg proizvođača crossovera kao i osamdesetgodišnje iskustvo u razvoju i proizvodnji robusnih i pametno konstruiranih pick-upova.

Novi je model potpuno obnovljena inačica prethodne generacije, s robusnom i izdržljivom šasijom koja se odlikuje brojnim tehnološkim rješenjima osmišljenim za još bolje vozne osobine i veću praktičnost.

Za izvedbu s dvostrukom kabinom razvio posve nov sustav stražnjeg ovjesa s pet prihvatnih točaka, što je znatno poboljšalo udobnost u vožnji i vozne sposobnosti, a usto je 20 kg lakši od ovjesa s lisnim oprugama korištenog na prethodnoj generaciji.

Izvedba s jednostrukom kabinom upotrebljava znatno preinačenu izvedbu ovjesa s lisnatim oprugama u odnosu na onu korištenu na prethodnoj generaciji. Nove, odozgo ovješene opruge su 7 kg lakše od onih pričvršćenih odozdo a izvedbi s jednostrukom kabinom omogućuju 3,1 posto veći prilazni kut stražnjih kotača uz manju vanjsku buku.

Novi 2,3-litreni dCi motor je za čak 24 posto učinkovitiji od prethodnika te je najčišći i najštedljiviji motor u klasi. Dostupan je u dvije razine snage, 118 kW ili 140 kW, a snažnija verzija u tu klasu uvodi tehnologiju dvostrukog turbopunjača i jamči iznimno niske troškove održavanja sa znatno manjim emisijama CO2.

Screen-Shot-2015-08-27-at-11.50.29Od samog početka prodaje na izbor nudi pogon na prednje ili na sva četiri kotača te šesterobrzinski ručni ili sedmerobrzinski automatski mjenjač. U svim izvedbama nosivost je veća od jedne tone uz vučnu sposobnost od 3500 kg.

U sanduku je sustav za osiguranje tereta C-kanalima koji omogućuje čvrsto sidrenje i najneobičnije oblikovanog tereta.  Pored toga, sanduk nove izvedbe s dvostrukom kabinom je 67 mm a ukupna utovarna duljina od 1578 mm najveća je u klasi. Duljina sanduka izvedbe s jednostrukom kabinom je 1788 mm.

Tu su i najnovije tehnologije. Izdvojimo panoramski Around View Monitor i sustav za kočenje u nuždi (Forward Emergency Braking – FEB), regulator brzine, sustav za nadzor brzine na nizbrdici (Hill Descent Control – HDC) i sustav za pomoć pri kretanju na uzbrdici (Hill Start Assist – HSA), ulazak i pokretanje vozila bez ključa, kameru za vožnju unatrag i parkirne senzore.

Uvođenje jamstva proizvođača u trajanju od pet godina/160 000 km, dosad nepoznatog u segmentu pick-upova, svjedoči odlikama vozila i vozačima jamči bezbrižnost na dulje vrijeme.

003-nissan-np300-navara-1 038_950_520 rev Nissan-Navara-NP300-9-1024x682

Comments

comments