Nissan među naj brendovima svijeta

Petu godinu zaredom Nissan je prepoznat kao jedan od najvrjednijih svjetskih brandova prema istraživanju koje provodi Interbrand, vodeća svjetska konzultantska kuća

Ove godine Nissan je proglašen 43. najvrjednijim brandom na svijetu, napredak s 49. mjesta ostvarenog prošle godine. Vrijednost Nissana kao branda sad iznosi više od 11 milijardi dolara i četvrti je najbrže rastući brand u svijetu.

To priznanje odražava Nissanova nastojanja da potakne snažan poslovni rast povećanjem vidljivosti branda. Nissan je postao proaktivniji u stvaranju uzbuđenja oko branda djelomično i time što je predstavio svoj plan Inteligentne mobilnosti koji će vožnju učiniti sigurnijom, uzbudljivijom i održivijom. Tijekom protekle godine svijest o brandu podizali su i s pomoću nekoliko visokoprofilnih sponzorstava, od Olimpijskih igara u Riju 2016. do UEFA-ine Lige prvaka.

U izvješću se navode brojni razlozi za ovogodišnji napredak na popisu, uključujući Nissanovu dugoročnu viziju za povećanje svijesti o brandu strateškom uporabom digitalnih platformi i tehnologija; sklapanje novih partnerstava kao što je nedavno sklopljeni sporazum s Microsoftom za razvoj tehnologija povezivanja s vozilom i umreženih usluga; predstavljanje inovativnih proizvoda, od modela Serena s tehnologijom ProPilot do GT-R Nismo; kontinuiranu predanost zadovoljstvu kupaca i uspjeh u stvaranju modernih novih izražaja branda, kao što je nedavno otvaranje Nissanova novog salona Nissan Crossing u tokijskom distriktu Ginza.

Istraživanje najboljih globalnih brandova Interbrandov je godišnji izvještaj o najvrijednijim brandovima na svijetu. Interbrandova metoda provjerava trenutačno ulaganje i upravljanje brandom kao poslovnom imovinom, uzimajući u obzir financijske rezultate, ulogu branda u postupku odlučivanja o kupnji i snazi branda.

Comments

comments