Nakon Partnera – Rifter

U tjedan dana koncern PSA predstavio je čak tri nova automobila a danas je abecednim redom stigao i Peugeot. U osnovi jednaki, postavljeni na platformu EMP2, krase ih tri različita karaktera i izgled, sukladno stilu brenda

Novi Peugeot uspio je povezati stil koji je istovremeno robustan i uglađen. Opremljen s i-Cockpitom, donosi intenzivan doživljaj vožnje i osvježenje u ovu klasu vozila. Optimizacija arhitekture omogućava dvije izvedbe s 5 i 7 sjedala od koje je svaka u dvije duljine: osnovna (4,40 m) i produžena (4,75 m). Ova posljednja dodaje duljinu kako na međuosovinskom razmaku tako i na prevjesu.

U drugom redu, svako od tri individualna sjedala može primiti dječju sjedalicu. Vrlo jednostavno se preklope u podnicu iz prtljažnika sa opcijom « Magic Flat » (dostupna od 2. tromjesečja 2019). U produženoj izvedbi, dva neovisna sjedala u trećem redu su klizna i mogu se izvaditi. Prtljažnik raspolaže volumenom prostora za teret do 775 litre ispod police u izvedbi s pet sjedala. U standardnoj duljini ide do 4 000 litara s preklopljenim sjedalima u dugoj izvedbi. Zračni jastuk suvozača „Bag In Roof“, svojim inovativnim smještajem u krov, omogućava stvaranje zatvorenog i hlađenog pretinca velikog kapaciteta. Maksimalan kapacitet spremnika je jedinstven za ovaj tip vozila: do 186 litara ovisno o izvedbama.

Odgovarajući na sve potrebe svakodnevnog života, prirodno koristi prednosti posljednjih naprednih tehnologija Marke. Popis sigurnosne opreme je impresivan i jedinstven u segmentu, ovisno o izvedbama : Sustav za pomoć pri zadržavanju vozila unutar vozne trake, sustav za nadzor mrtvog kuta, adaptivan tempomat, prepoznavanje prometnih znakova ograničenja brzine, Active Safety Brake, upozorenje na nedovoljnu pažnju vozača, automatsko upravljanje dugim svjetlima, pristup i pokretanje vozila bez ruku, elektronska kontrola stabilnosti prikolice, električna parkirna kočnica,  Visiopark kamera 1 (180°) za pomoć pri parkiranju straga i dr. Povezivost je osigurana velikim dodirnim zaslonom u boji od 8’’. Smješten nadohvat ruke, dolazi s dvije USB utičnice, Jack utičnicom, funkcijom Bluetooth kao i bežično punjenje pametnog telefona. Sustav je upotpunjen s funkcijom Mirror Screen kompaktibilan s Mirror Link®, Apple Carplay™ i Android Auto™.

Benzinsku ponudu čine dvije izvedbe 1.2 PureTech motora. Osnovni je sa 110 KS i ručnim mjenjačem s pet brzina dok će PureTech 130 KS S&S s automatskim ručnim mjenjačem s 8 brzina biti dostupan tijekom 2019. U dizelskim izvedbama su dostupna tri 1.5 BlueHDi motora. Najviše se očekuje od verzija BlueHDi 75 KS i BlueHDi 100 KS, s ručnim mjenjačem s 5 brzina dok vrh ponude čini BlueHDi 130 KS S&S s ručnim mjenjačem sa 6 brzina ili automatskim mjenjačem s 8 brzina EAT8.

Predstavit će se pretpremijerno na Salonu automobila u Ženevi 2018., a proizvodit će se u Španjolskoj (Vigo) i Portugalu (Mangualde). Na hrvatsko tržište stiže na jesen 2018. godine.

Comments

comments