Nagrada za Cammeov pozivni centar

U organizaciji Contact Centar Akademije  u Zagrebu je održana svečanost proglašenja najboljih kontakt-centara u Hrvatskoj i to u nekoliko kategorija

Cammeo grupa se natjecala u dvije kategorije: za najboljeg djelatnika te za pozivni centar koji ima više od 31 zaposlenog. Tako je pozivni centar Taxi Cammeo osvojio treće mjesto u svojoj kategoriji, a  među šest najboljih djelatnika pozivnog centra u Hrvatskoj je i zaposlenica Cammeo grupe, Irma Obrovac.

Peteročlani žiri izabrao je najbolje djelatnike i pozivne centre na osnovu vrlo detaljne analize njihovih komunikacijskih vještina, poznavanja sadržaja, procesa i procedura, prodajnih vještina te pristupa korisniku.

„ Sama činjenica da smo u finalu u čak dvije kategorije za nas predstavlja izuzetnu čast i ponos. Biti uz bok tvrtkama poput Erste & Steiermaerkische banke i Optima telekoma, tvrtki koja je s radom počela prije deset godina kao malo obiteljsko poduzeće, predstavlja veliko priznanje. Ovime je naš trud i rad nagrađen, a kvaliteta naše usluge još jednom potvrđene. Ovo priznanje nas obvezuje da nastavimo unaprjeđivati našu uslugu, ali i ulagati u naše zaposlenike bez kojih ne bismo mogli ostvariti ovako visoki plasman.“, rekao je ovom prigodom generalni direktor Vladimir Minovski.

Izbor pod nazivom MeetUp Contact Center Akademija održava se već devetu godinu zaredom, a za godišnje nagrade mogu se prijaviti sve tvrtke koje imaju kontakt centre i koje zadovoljavaju odgovarajuće uvjete.

Comments

comments