Mazda predstavila treću generaciju svog pickupa

BT-50 je dobio novo lice, a postavljen je na Isuzuovu platformu, s kojim dijeli i jedini trenutno dostupni motor. Očekuje se i europska premijera

Mazda je skinula veo sa svog novog kandidata u globalno najpopularnijem, jednotonskom pickup segmentu. U prodaju neće prije četvrtog kvartal ove godine, ali virtualna svjetska premijera je pružila pogled na ono što možemo očekivati. Nije tajna da novi BT-50 dijeli svoju platformu i pogonski sklop s novim Isuzu D-Maxom koji joj je i konkurent u isto vrijeme. Prelazak na suradnju s Isuzuom dolazi nakon što su Mazda i Ford dijelili svoje pick-up platforme posljednjih desetljeća. Zanimljivo je da će Ford Ranger sljedeće generacije, koji bi trebao stići 2021. godine, dijeliti svoju mehaniku sa sljedećim Volkswagen Amarokom, no to nije ništa novo ni čudno u ovom vrlo incestuoznom segmentu.

Iako mu je osnova Isuzu, Mazda mu je podarija vlastiti izgled, stil i značajke vanjštine i interijera. Japanska marka primijenila je svoj trenutni dizajnerski jezik “Kodo”, podarivši mu široku rešetku hladnjaka i tanka svjetla koja podsjećaju na njihov trenutni automobilski i SUV asortiman. Izgled je konzervativniji od prethodne generacije koja je izgledala kao da se netko zaigrao s krivuljarima. Očito je da su dizajneri iz tog primjera naučili lekciju. Pogled straga također je konzervativni, s velikim svjetlima i odbojnikom pune širine. Stakla, krov i vrata su isti kao na novom D-Maxu. Niže specificirani modeli vozit će na 16 i 17 inčnim aluminijskim naplacima, dok će top verzija imati atraktivne 18-ice.

Unutrašnjost nudi premium doživljaj, barem kod najopremljenijih verzija. Tu je mnogo prošivene kože na sjedalima i armaturi, veliki devet-inčni zaslon osjetljiv na dodir u središnjem dijelu ploče, veliki funkcionalni gumbi za brojne kontrole i obije prostora. Sigurnosna oprema bit će vrhunska, s AEB-om, radarskim tempomatom, upozorenjem o napuštanju voznog traka i upozorenjem o nailasku stražnjeg bočnog prometa, a sve zajedno bi trebalo omogućiti očekivanih pet Euro NCAP zvjezdica. Novo partnerstvo je isključilo stari motor. Fordov petcilindraš je u vožnji odličan, ali bio je i žedan. Ustupio je mjesto najnovijoj verziju Isuzuovog provjerenog 3-litarskog 4-cilindričnog 4JJ motora.

Razvija 140 kW i 450 Nm, što je nešto slabije od Fordovih 147 kW i 470 Nm, no kupci Mazde će cijeniti znatno bolju ekonomičnost. Na raspolaganju će biti šesterostupanjski automatski ili ručni mjenjač, ​​s tradicionalnim sustavom pogona na sva četiri kotača, s reduktorom i blokadom stražnjeg diferencijala. Mazda je također najavila kako će manji (i slabiji) motor biti predstavljen kasnije tijekom godine, vjerojatno također Isuzuov, 1.9 litreni sa 150 KS i 350 Nm. Upravo s tim motorom žele vratiti ovaj pickup na tržište Starog kontinenta. Kao i drugi predstavnici ove klase, i novi BT-50 će moći povući do 3500 kg uz korisnu nosivost od jedne tone, ovisno o specifikaciji.

Comments

comments