Ljeti građevinsko vozilo, a zimi ralica

Zahvaljujući još jednoj inovaciji iz Rasca, prohodnost ključnih prometnica u zadarskom zaleđu tijekom zimskih mjeseci osiguravat će vozilo iznimne snage i manevarskih sposobnosti 

Cestarskom  poduzeću Ceste zadarske županije, domaći proizvođač komunalne opreme, tvrtka Rasco iz Kalinovca, isporučila je profesionalnu zimsku opremu uz pomoć koje će održavati jedinu državnu cestu koja spaja kopno i more kada se autocesta A1 zatvori zbog vjetra, D27. Zimski komplet je drugačiji od inače viđenih na hrvatskim prometnicama, jer se kao pogonsko vozilo koristi dvoosovinski tegljač koji zbog svoje snage i nosivosti ima puno bolje performanse za rad na teškim terenima od troosovinskih kamiona. Oprema je postavljena na vozilo MAN TGS 18.470 s motorom od 470 KS. Osim što je učinkovit u čišćenju velikih nanosa snijega i pri najjačim udarima vjetra, ovaj tegljač ljeti može na prikolici prevoziti daleko više građevinskog materijala pa se cestari sve češće odlučuju za ovakvo rješenje.  

Kako navode u Rascu, prometnice koje će ovaj tegljač održavati nalaze se u brdovitom dijelu zadarskog zaleđa s puno prijevoja i jakim udarima vjetra. U pitanju su državne prometnice visoke važnosti koje nužno moraju biti otvorene cijele godine, posebice kad se autocesta A1 zatvori zbog udara vjetra kako hrvatsko primorje ne bi ostalo odsječeno od ostatka zemlje. U ovoj kompaniji, koja je jedan od najvećih europskih proizvođača komunalne opreme, ističu kako je tegljač opremljen najtežim snježnim plugom u njihovom proizvodnom programu i namijenjen je za čišćenje većih i dubljih nanosa snijega. Inače, više od 70 svojih proizvoda, Rasco izvozi u 40-ak zemalja diljem svijeta.

Comments

comments