Komercijalna verzija Defendera, Hard Top

Land Rover je još lani najavio dolazak komercijalne varijante novog Defendera. Sad se zna da će se zvati Hard Top, a na ceste stiže krajem godine

Naziv Hard Top datira iz 1950. godine, kada je uvođenje demontažnih tvrdih krovova pružalo dodatnu zaštitu ranim serijama Land Rovera. Oni su standardno imali platnene krovove. Novi Defender Hard Top nastavlja tradiciju staru 70 godina, dijeleći fiksni metalni krov i siluetu s originalom koji je vremenom postao automobilska legenda. Svestrani i izdržljivi Defender Hard Top predstavit će se krajem godine, kombinirajući nezaustavljive sposobnosti na svim terenima s tehnologijama i povezivošću 21. stoljeća, kako bi profesionalcima pružio jedinstvenu kombinaciju teretnog prostora, praktičnosti i vrhunske udobnosti. Land Rover je nakon uspješne svjetske premijere prošlog rujna, doživio besprimjernu globalnu potražnju za novim Defenderom 90 i 110, a novi Hard Top modeli bit će sljedeći dodatak legendarnoj obitelji.

Defenderova aluminijska D7x arhitektura tri je puta čvršća od najbolje izvedbe bilo kojeg vozila sa šasijom. Dijeleći snažnu karoserijsku strukturu i novu generaciju arhitekture električnih vozila (EVA 2.0) s putničkim modelima, Defender Hard Top je razvio odjel Land Rover specijalna vozila kako bi osigurao trajnost, praktičnost i žilavost. Kako kažu njegovi tvorci, maksimalno su povećali funkcionalnost i upotrebljivost teretnog prostora, s izdržljivim materijalima i pametnim rješenjima za skladištenje, kako bi osigurali da nadmaši mogućnosti bilo kojeg prethodnog Defendera Hard Top. Oba modela, 90 i 110 Hard Top imat će neovisni ovjes s oprugama, dok je na modelu 110 dostupan napredni elektronski nadzirani zračni ovjes.

Obje će verzije imati izvanredne terenske sposobnosti, s razmakom od tla od 291 mm, dok 110 Hard Top ima kutove prilaska, odlaska i rampe od 38, 28 i 40 stupnjeva (u off-road visini). Potpuni tehnički detalji bit će obznanjeni kasnije ove godine. Novi Defender 90 i 110 Hard Top bit će najčvršća, najsposobnija i najpovezanija komercijalna 4×4 vozila koja je ta tvrtka ikad proizvela. Izrađeni su tako da zadovoljavaju svjetske sigurnosne standarde i pružaju impresivnu udobnost na dugim relacijama, pružajući tvrtkama i profesionalcima najbolje od tri svijeta, putničkog, off road i teretnog. Uz impresivnu nosivost ima i vučni kapacitet do 3.500 kg. Fleksibilna kabina nema sjedala u drugom ili trećem redu, ali opcijski se može dobiti još jedno sjedalo u prvom redu, što znači da će i dalje moći primiti do tri osobe.

Pametni sustav ogledala omogućava vidljivost unatrag kada je zauzeto srednje sjedalo ili kada je prostor za utovar pun. Koristi live feed sa stražnje kamere kako bi vozačima u svakom trenutku omogućio neometan pogled. Tu je i vrhunski infotainment čija je baza veliki zaslon osjetljiv na dodir. Osigurava neposrednu i intuitivnu kontrolu nad svim glavnim funkcijama vozila, uključujući integracije pametnih telefona pomoću platformi Apple CarPlay i Android Auto. Inteligentni sustav Land Rover Advanced Tow Assist uklanja stres zbog složenih manevara kretanja unatrag, puštajući vozače da prstima upravljaju vozilom i prikolicom koristeći rotacijski regulator na središnjoj konzoli. Maksimalna dubina vožnje je 900 mm, što jamči prohodnost i u nemogućim uvjetima.

Comments

comments