Indija se okreće električnim rikšama

U toj napućenoj azijskoj zemlji se električne rikše sve više vide kao način za smanjenje zagađenja zraka, a priliku za posao su u tome prepoznali brojni startupovi

Motocikli i trokolice su sveprisutni na indijskim cestama, a vlada te zemlje objavila je prošle godine da će do 2025. biti dozvoljena samo električna vozila na dva i tri kotača. Vremena do tad ima, vozila nisu toliko složena poput automobila, pa su se brojni startupovi uključili u utrku.
Startup Altigreen sa sjedištem u Bangaloreu jedna je od tvrtki koje žele svoj dio tog velikog kolača, pa se priprema za tržišni nastup sa svojim debitantskim vozilom na tri kotača.

Altigreen, osnovan 2012. godine, započeo je s opremanjem dizelskih i benzinskih automobila s elektromotorima kako bi ih pretvorio u hibride. Prema riječima predsjednika uprave, Amitabh Sarana, tvrtka će lansirati svoje prvo – još uvijek neimenovano – potpuno električno vozilo “u tijeku sljedećeg tromjesečja”. Tvrtka partner proizvodi vanjski okvir vozila, dok Altigreen osigurava unutarnje komponente, uključujući motor, prijenos, zaslon i telematiku koja korisnikovom pametnom telefonu isporučuje podatke o voznim performansama.


Startup je uvjeren da je njegov model među najbržim, s najvećom brzinom od 53 kilometra na sat (33 milje na sat), te nudi brže punjenje, što je ključno za ciljano tržište. Trokolicu koja je kao i brojne u Indiji zapravo modificirani Piaggio APE, pokreće elektromotor od 9kW/48V koji je uparen s 10 kW litij-fero-fosfatnom baterijom. S jednim punjenjem moći će prijeći do 125 km. Za punjenje mu je potreban jedan sat do 50 posto i četiri sata za potpuno punjenje baterije. Električna trokolica također nudi dva različita načina vožnje poput Eco i Boost. Nudi se kao teretnjak i putnička verzija, a prve narudžbe su već počele stizati.

Comments

comments