Ford Transit Trail i Transit Custom Trail

Ford predstavlja nove modelske varijante većih modela iz obitelji Transit, s novim dizajnerskim elementima i osjetno većim mogućnostima upotrebe izvan asflatiranih putova

Novi modeli predviđeni su za rad u težim uvjetima, zbog čega imaju poboljšanu trakciju. Naime, kod modela s pogonom na prednje kotače, distribucija okretnog momenta odvija se preko novog mLSD diferencijala, odnosno mehaničkog diferencijala s ograničenim proklizavanjem, razvijenog u partnerstvu sa stručnjacima za pogonsku tehnologiju Quaife. Taj diferencijal u uvjetima slabijeg gripa automatski prenosi okretni moment motora na kotač s boljim prianjanjem, omogućujući da Transit Trail i Transit Custom Trail savladavaju neasfaltirane ceste, šljunčane staze i neravne, ili zahtjevne podloge. Elektronski sistem za kontrolu stabilnosti (ESP) je kalibriran tako, da se automatski usklađuje sa radom mLSD-a.

Ista tehnologija se ranije koristila za poboljšanje vučnih svojstava na modelima iz odjela Ford Performance, uključujući Focus RS, Fiestu ST i Focus ST, i, što je vrlo bitno, nema utjecaja na emisiju CO2 ili na potrošnju goriva. Također, unaprijeđeni su i modeli s AWD pogonom, jer koriste novi sustav nazvan Intelligent All-Wheel Drive. U osnovi, ova tehnologija koristi poboljšanu baznu konfiguraciju pogona na stražnje kotače, šaljući maksimalno do 50% okretnog momenta na prednju osovinu, na osnovu dostupnog prianjanja, kao odgovor na promjenu uvjeta vožnje. Ova inteligentna tehnologija pogona na sve kotače,  podržana je i dodatnim modovima vožnje, Slippery (klizav teren) i Mud/Rut (blato/kolotrag).

Osmišljeni su da poboljšaju performanse i samopouzdanje vozača u različitim, teškim uvjetima vožnje. Ovaj sustav pogona ima i mogućnost blokade središnjeg diferencijala AWD Lock, odnosno raspodjele okretnog momenta 50:50 na prednju i stražnju osovinu. Ovakav sistem ne smanjuje unutrašnju zapreminu niti nosivost, u odnosu na model s pogonom na samo jednoj osovini. Ipak, najzanimljiviji je atraktivan izgled, s posebno upadljivom rešetkom hladnjaka, urađenom po uzoru na pick-up, Ford Ranger. Varijante Trail imaju dodatnu crnu oblogu oko prednjih i stražnjih branika, te bočne štitnike. Izuzetno veliki natpis Ford na mat crnoj rešetci pruža odvažnu i svrsishodnu najavu velikih mogućnosti, što je upotpunjeno jedinstvenim aluminijskim naplacima od 16 inča i „Trail“ logotipima na prednjim vratima.

Transit Custom se također može opremiti s krovnim nosačima i kliznim daskama za dodatnu prektičnost. Trail modeli, također, imaju poboljšane specifikacije unutrašnjosti, koja uz potpuno kožna sjedišta, kao standard donosi dodatni luksuz, izdržljivost i fleksibilnost, jer uključuje klima uređaj, grijanje vjetrobranskog stakla „Quickclear“ za brzo odmrzavanje, te retrovizore sa grijanjem i automatskim osvjetljenjem. Transit Custom Trail dostupan je kao panel-van, kombi i kombi s dvostrukom kabinom, s dva međuosovinska rastojanja i ukupnom dopuštenom masom od 3.000 i 3.400 kg. Transit Trail nudi više karoserijskih oblika: panel-van, double-cab-van, kombi, te šasija s običnom ili dvostrukom kabinom (single chassis cab, double chassis cab), te dva međuosovinska razmaka.

Sve modele pokreće Fordov napredni motor 2.0 EcoBlue sa snagama od 130 KS, 170 KS i 185 KS. Pored toga, Transit Custom Trail nudi prednosti elektrificiranih pogonskih agregata s Fordovim, jedinstvenim u segmentu, 2.0 EcoBlue Hybrid pogonskim sustavom snage 130, 170 i 185 KS. Blaga hibridna tehnologija (MHEV) koristi dodatni elektromotor/generator (BISG), koji radi na naponu od 48V, a koji dopunjuje bateriju, ili daje dodatnu snagu dizelskom motoru.

Comments

comments