Ford Transit Courier

Kao i prije, Courier je u paleti Forda najmanji dostavnjak, zadužen za gradske borbe. Sukladno novoj nomenklaturi dobio je i prefiks Transit, što govori kako je riječ o teretnom vozilu iz Fordove game.  Kompaktan i prilagodljiv, u klasu donosi jednu novu razinu tehnologije i funkcionalnosti, također i sigurnosne značajke na razini onih u modernim putničkim automobilima. Važna riječ kod novog Couriera je i connectivity (povezivanje) zahvaljujući naprednom sustavu Ford SYNC s opcijom pomoći u slučaju potrebe. Iznutra, vozač uživa u ranom okruženju gotovo identičnom onome u monovolumenu B-Max. Unutrašnjost je kao i kod osobnih vozila vrlo kvalitetno izvedena, osim što su materijali ipak nešto tvrđi i time otporniji, a detalji poput pretinaca svuda po kabini, samo popravljaju „krvnu sliku“.

Temeljen na Fordovoj globalnoj platformi B-segmenta, Courier donosi najveći prtljažni prostor u klasi od 2,3 m3 sa standardnom pregradom koja može biti i ostakljena. Podnica je duljine 1,62 metra a pristup teretnom prostoru je kroz klizna bočna vrata širine 453 mm ili asimetrična krilna stražnja vrata koja se zbog lakšeg ukrcaja mogu preklopiti pod kutom od 158 stupnjeva. Tu je i opcija preklapanja pregrade i spuštanja naslona suvozačkog sjedala kako bi se mogli prevesti predmeti do duljine od 259 mm, u kojem slučaju teretni prostor naraste na 2.6 m3 (SAE). Na podnici teretnog prostora je šest ušica za prtljagu, na unutarnjim stranicama četiri. Kao opcija nudi se i LED rasvjeta prtljažnika za van verziju. S maksimalnim kapacitetom utovara od 660 kg, sposoban je nositi čitav dijapazon različitih tereta u gradskoj dostavi, trgovini ili servisno-uslužnim djelatnostima, uključujući i standardnu europaletu.

Tri su pogonske varijante na dispoziciji kupcima, dva dizela i jedan benzinski motor. Naravno, to je 1,0 litreni trocilindarski EcoBoost koji razvija okruglo 100 KS uz potrošnju koja bi trebala biti na razini modela s dizelom. Emisija CO2 je 119 g/km. Slabiji dizel je 1,5 litreni sa 75 KS i emisijom CO2 od svega 103 g/km. Snažniji dizelaš je 1.6 litreni Duratorq TDCi s 95 KS i 97 grama CO2 po kilometru. Vozna svojstva Courier je zadržao u skladu znaka koji nosi. Živahan, vozljiv, precizan i ugodan na upravljaču, s tako dobro izbalansiranim ovjesom da se osjećate sigurno i pri punom opterećenju.

 

Transit-CourierCV2013-TransitCourier_09BlobServerCV2013-TransitCourier_07TransitCourier_01 CV2013-TransitCourier_06

Comments

comments