FlixMobility preveo 62 milijuna putnika

Kontinuirani rast na postojećem tržištu i novim tržištima globalno, FlixMobility omogućio je pouzdano, prihvatljivo i održivo putovanje za više od 62 milijuna putnika u 2019. godini, što je rast od 37% u odnosu na 2018. godinu. Povezujući ljude diljem 30 zemalja, FlixMobility mreža obuhvaća 2.500 destinacija koje pokrivaju FlixBus diljem svijeta i FlixTrain u Njemačkoj i Švedskoj te posljednje akvizicije Kamil Koç i Eurolines.

Za mnoge FlixMobility i FlixBus znače isto. Međutim, uz FlixBus brand postoje još FlixTrain lansiran u Njemačkoj u 2018. godini te FlixTraina u Švedskoj krajem 2019. godine čime se brand FlixTrain internacionalizirao, a tu je i mogućnost najma zelenih autobusa u pojedinim zemljama prepoznatljivim po FlixCharter brendu koji je preveo 1 milijun putnika od 2015. godine.

Krajem 2019. godine lansiran je i FlixCar u Francuskoj koji će uskoro biti dostupan i u drugim zemljama. Pružajući uslugu jednostavne platforme za dijeljene vožnje, tzv. carpooling, FlixMobility grupa osigurat će jednostavan i prihvatljiv pristup novim, mnogobrojnim destinacijama.

Comments

comments