Električni luksuz

Prototip je predstavljen početkom godine na salonu u Ženevi, dok je promocija serijske izvedbe ipak bila rezervirana za domaći teren, frankfurtski show. Dizajn proizvodne verzije prilično je sličan konceptu. Vozačko okruženje je nešto izmijenjeno, a posebno se naglašava posebno za EGV dorađeni sustav MBUX s 10-inčnim zaslonom.

Elektropogon ima vršnu snagu od 150 kW i moment od 362 Nm, te postiže najveću brzinu od 160 km/h. Električni minivan opremljen je baterijom od 100 kWh, ali tvrtka ograničava upotrebljivi kapacitet na 90 kWh. Vjeruju da će tako dosegnuti 405 km sa samo jednim punjenjem. U kombiniranim uvjetima potrošnja struje je 27.0 kWh/100 km. Uz brzi punjač dovoljno energije za cca. 100 kilometara se može napuniti za oko 15 minuta.

Snagu osigurava litij-ionska baterija montirana u podnicu. Nisko, centralno mjesto na kojem je postavljena također pozitivno utječe na karakteristike upravljanja, a s druge strane maksimalno je povećan prostor za putnike uz nekoliko različitih konfiguracija sjedala te opciju dva različita međuosovinska razmaka.

Iz Mercedes-Benza kažu da je proizvodnja EQV “potpuno integrirana u proizvodne operacije postrojenja u Vitoriji na sjeveru Španjolske”, gdje se također proizvode V-klasa i Mercedes-Benz Vito. Pojedinosti o cijenama i dostupnosti još nisu objavljene.

Comments

comments