Dvostruko slavlje u Suzukiju

Suzuki slavi već četvrtu godinu zaredom. Naime, Vitara je ponovno prvi izbor privatnih kupaca u Hrvatskoj a sjajne rezultate bilježi i njihov veći crossover SX4 S-Cross

Aktualni model Vitare se pokazao globalnim ali i hrvatskim bestsellerom. A kad pogledamo na segmentaciju kupaca tad je razvidno kako onaj takozvani “zdravi” dio tržišta, koji dobro odmjeri svaku kunu prije kupnje, bira upravo taj automobil. Ujedno je to potvrda vrhunske protuvrijednosti za uloženi novac. Također, uz to što je najprodavaniji automobil Suzuki Vitara, dodatan razlog za slavlje u Suzukiju donio je drugi model, Suzuki SX4 S-Cross, koji je zauzeo treće mjesto u segmentu privatnih kupaca.

Iako je Suzuki po sveukupnoj prodaji (uključujući i tvrtke) tek šesti, u segmentu privatnih kupaca je uvjerljivo prvi s 1960 prodanih automobila. Ipak, rastužuje činjenica da privatni kupci čine svega 24,1 % ukupnog tržišta automobila u Hrvatskoj, ali i da je privatnih kupaca manje nego u 2018. godini, većinom zbog sve većih ekoloških i sigurnosnih normi, koje naravno utječu na cijene novih automobila.

Comments

comments