Dizajneri nagradili Isuzu autobuse

Isuzuov autobusni odjel je na dodjeli A-Design Awards u Italiji dvostruko slavio; model Kendo je osvojio zlatno priznanje, dok je srebrno priznanje dodijeljeno novom midibusu Grand Toro

Treba priznati, Isuzuovi autobusi su od utilitarnih kutija sa sjedalima evoluirali do vrlo privlačnih, konkurentnih i tehnološki sofisticiranih proizvoda. Najnovija nagrada to i pokazuje, a riječ je o prvom i drugom osvojenom mjestu na dodjeli nagrada A-Design Awards u Italiji. Nagrada A’Design otvorena je za dizajnere, inovatore i tvrtke koje se žele istaknuti kako bi privukle pažnju medija i kupaca. Ekološki plinski autobus Interliner 13 CNG s oznakom KENDO osvojio je zlatnu medalju na natjecanju.

Nagradi je pridonijela dobra postavka odlučujućih kriterija ekonomskog i ekološkog rješenja cjelokupne koncepcije autobusa i, ne najmanje bitno, najsofisticiraniji revolucionarni dizajn. Ovo je prvi od ISUZU modela koji koriste potpuno novi smjer dizajna UX (User eXperience designer). Prednja maska ​​ima oštru crnu konturu s podijeljenim dizajnerskim svjetlima. Aerodinamički poklopac spremnika za gorivo estetski je ugodno uklopljen, dok je izgled radnog mjesta vozača i cjelokupnog interijera potpuno nov. Interijer je izrađen uz korištenje najmodernijih naprednih materijala kao što su Abs, Pu, Pvc, Formica, aluminijski vinil i drugi kompoziti.

Prije svega, izvršena je analiza napretka u drugim industrijama, rastućih trendova i trendova u razvoju novih oblika, zajedno s istraživanjem boja, materijala i završnih obrada. Ovaj 13-metarski međugradski autobus ima kapacitet do 63 putnika i prtljažnik od 7,5 m3, odnosno 6,9 m3 s rampom za kolica. Pokreće ga motor Cummins 320 CV, uparen s automatskim mjenjačem ZF Ecolife. Može se koristiti i kao školski autobus, a na zahtjev se može ugraditi platforma za podizanje invalidskih kolica. Srednji dio vozila se preinači za stajaći položaj i dodijeli prostor za invalidska kolica koristeći preklopna sjedala.

Druga nagrada je dodijeljena midibusu Grand Toro. Glavna inspiracija za konstruktore bila je upotreba jedinstvenog know-how-a tvrtke Anadolu Isuzu i dva već postojeća osnovna modela NOVO i TURQUOISE. Povijesna, temeljita obnova dokazanih modela pomoću najnovijih tehnoloških dostignuća urodila je plodom u obliku srebrne nagrade A’Design. Kao i kod linije KENDO, i ovdje se događa temeljna promjena koja se temelji na novom UX dizajnerskom stilu. ISUZU se sada kladi na najnoviju CMF kartu (boja, materijal, izrada). Kompleksni dizajn opet se temelji na modernim linijama i značajno se razlikuje od konkurencije.

Estetska percepcija naglašena je dizajnom dinamičnih dnevnih prednjih i stražnjih svjetala i žmigavaca, što pomaže u razlikovanju vozila čak i u mraku, i doprinosi identitetu marke. Za izgradnju vozila koriste se najsuvremeniji materijali. Vanjska školjka izrađena je od polimera ojačanog vlaknima i perforiranog lima, šasija i glavna konstrukcija izrađeni su od aluminija i čelika dok se u unutrašnjosti koriste moderni materijali, kao i kod Kenda. Razvojni cilj bio je ponuditi autobus s visokom dodanom vrijednošću i mogućnošću etabliranja na europskom i svjetskom tržištu. Zbog svog karaktera, TORO će se dobro snaći na srednje dugim rutama za izlete i turističkim putovanjima. Može se koristiti i u druge svrhe, za prijevoz zaposlenika, sportskih timova ili kao školski autobus.

Kako kažu, on kombinira eleganciju i praktičnost. Duži je od originalnih modela, sada je 8,5 m, stražnja vrata premještena su u sredinu vozila i sveukupno je prostraniji. Ima kapacitet od 35 do 37 putnika, uz volumen prtljažnika od 5 m3. Razvoj se također značajno fokusirao na tehnički dio, sigurnost i, ne manje važno, udobnost putnika i vozača. Opremljen je motorom Cummins i ručnim ZF mjenjačem (automatski je opcija) koji jamče udobnost u vožnji, a cilj je bio postići najmanju moguću potrošnju u danoj kategoriji duljine. Na tržištu će biti dostupan uskoro.

Comments

comments