Renault i Coca-Cola u jednoj zanimljivoj misiji!

Coca-Cola HBC Hrvatska je u suradnji s tvrtkom Renault Nissan Hrvatska obogatila svoj vozni park posve električnim automobilom u programu Zero calories, zero emission

Promocija zdravlja na drugačiji način. Jedan od ključnih prioriteta Coca-Cole HBC Hrvatska jest neprekidno smanjivanje izravnog utjecaja na okoliš koji ostvaruje vlastitim aktivnostima te neizravnog utjecaja koji se ostvaruje aktivnostima dobavljača i poslovnih partnera. Tako je odluka pala na električni automobil Renault ZOE u voznom parku Coca-Cole HBC Hrvatska.

Renault ZOE rezultat je Renaultovih nastojanja posljednjih 10 godina da električna vozila postanu dostupna svima jer njihova uporaba mora biti daleko raširenija želimo li se učinkovito uhvatiti u koštac s izazovima zaštite okoliša. Uspjeh te strategije dokazuju i komercijalni rezultati: Alijansa Renault-Nissan najveći je svjetski proizvođač električnih vozila koja čine više od pola ukupne prodaje električnih vozila u svijetu.

Pri tome je Renault ZOE u ovom trenutku idealno električno vozilo za svakodnevnu uporabu jer u usporedbi s drugim električnim automobilima ima pristupačnu cijenu, velik kapacitet baterije (41 kWh), a na većini javnih punionica gdje je punjenje još uvijek besplatno, Renault ZOE koristi cjelokupnu raspoloživu snagu punjenja što znači da se puni dva ili čak tri puta brže od ostalih konkurenata. Te su značajke prepoznali čelnici Coca-Cola HBC Hrvatska istaknuvši kako im je namjera u budućnosti povećati broj vozila na električni pogon u svojem voznom parku i nastaviti pridonositi zajedničkom cilju – učiniti našu zajednicu čišćom, ugodnijom i zdravijom za život.

Comments

comments