Vozili smo VW T6

 

Ikona generacije prošlog stoljeća i omiljeno poslovno vozilo koje iza sebe ima više od 12 milijuna prodanih primjeraka stiglo je do šeste generacije.

Model je to koji je Volkswagen stvorio, vodeći se krilaticom, da su svi ljudi različiti te da trebaju na raspolaganju imati model koji zadovoljava sve njihove potrebe. Svijet pun mogućnosti, rekli bismo, a nova generacija to pokazuje u najboljem svjetlu. Velika limuzina s mnogo prostora, iznimnom udobnošću i raznovrsnošću nudi najbolje uvjete ne samo obiteljima, već je također idealna i za sport, duga putovanja ili u poslovne svrhe. Njegova pak fleksibilnost u unutrašnjosti daje slobodu i nudi ostvarenje svih želja.

Dizajnerski gledano, nije napravljen neki radikalan korak već je Transporter zadržao prepoznatljiv i provjeren dizajn koji se u odnosu na prethodnika razlikuje oštrijim linijama i modernijim detaljima prema uzoru na ostatak game. Od ostatka “odskače” tek specijalna izvedba Generation Six, bazirana na Multivanu Comfortline koja u seriji nudi LED svjetla, kromirane detalje, dvobojnu karoseriju, dvobojne Alcantara presvlake, 18-colne aluminijske naplatke, razne ukrase u interijeru te brojne serijske dodatke za sigurnost.

Što se unutrašnjosti tiče, dimenzije i volumen prtljažnika, odnosno teretnog prostora (do maksimalno 4,4 kubika) ostale su iste. Ipak, kabina je potpuno izmijenjena te sada, u skladu s trendovima djeluje modernije i mnogo bogatije, a posebno ističemo 6,6-inčni ekran smješten na središnjoj konzoli, dok su od opreme tu električno pokretana stražnja klizna vrata, upozorenje za vozilo u mrtvom kutu, grijani vjetrobran, aktivni tempomat (ACC), prilagodljiv ovjes (DCC) s tri programa na izbor (Comfort, Normal i Sport)… Ukupno gledajući, vanjštinom impresionira, prvenstveno zbworld-premiere-sixth-generation-volkswagen-transporter_2_0og veličine i luksuznih dodataka, dok je u unutrašnjosti skrivena sva praktičnost i bogatstvo ovog modela, bez obzira o kojoj se izvedbi radi.

Što se agregata tiče, Volkswagen je za novu generaciju pripremio četiri izvedbe 2.0 litrenog TDI motora (84, 102, 150 i 204 KS) te dva 2.0 litrena TSI turbo motora sa 150 i 204 KS.vw-t6-multivan-generation-six-heck-standbild

U Stockholmu smo se najviše družili s Multivanom pokretanim 2.0 litrenim TDI motorom sa 150 KS i 340 Nm te DSG mjenjačem sa sedam stupnjeva prijenosa što je kombinacija u kojoj je iznimno brz i prilično ekonomičan vlak na kotačima i po mnogim aspektima savršeno sredstvo za putovanje. Dovoljna snaga za sve potrebe i maksimalna opterećenja kojom će Multivan suvereno “gutati” kilometre. Pritom će motor trošiti neznatnih 6,7 litara na 100 kilometara, “povući” do 181 km/h i “sprintati” do stotke za 13 sekundi. To ne zvuči pretjerano sportski, ali kad spomenemo da je ovo vozilo teško dvije tone bez putnika i prtljage, tada te brojke dobivaju novu dimenziju. Svakako treba naglasiti i da je, osim agilnosti motora i izvrsnih performansi 7-stupanjskog DSG mjenjača, buka motora uspješno prikrivena odličnom zvučnom izolacijom.2016-volkswagen-transporter-t6-vw-transporter-family

Ukupno gledajući, nova generacija Transportera, koja će kupcima kao i do sada biti ponuđena u različitim izvedbama (Kombi, Pick-up, Multivan, Caravella), u svim je detaljima, kako dizajnerskim, tako i onim tehničkim znatno unaprijeđena te kao predvodnik svog segmenta, ali i s pedigreom jednog od najuspješnijih gospodarskih vozila svih vremena, s punim pravom nastavlja svoju priču o uspjehu.VW-T6-Californiavw-t6-multivan-innenraum-cockpit-interieurworld_premiere_sixth_generation_volkswagen_transporter_3

Comments

comments