Vozili smo novu Opel Insigniju

U novom izdanju, popularnu limuzinu srednje klase krasi sportska elegancija velikog kupea, dok je dizajn inspiriran studijom Opel Monza Concept iz 2013.

Posve nova arhitektura čini je beskompromisno prostranom i doista zabavnom za vožnju. Produljeni međuosovinski razmak, kraći prevjesi i širi trag kotača Insigniji Grand Sport daje proporcije karakterističnije za automobile iz viših klasa s pogonom na stražnje kotače. Novi Grand Sport izgleda doista elegantno: krasi ga vrhunski koeficijent otpora zraka od 0,26, što ga čini jednim od najaerodinamičnijih vozila u klasi.

Posvećenost i najmanjim detaljima primjetna je i u unutrašnjosti.  Vozač sjedi niže i može uživati u sportskijem, izravnijem i intenzivnijem iskustvu vožnje. Puno je pažnje posvećeno kontrolama i sučelju informacijsko-multimedijskog sustava. Dok projekcijski zaslon naglašava digitalni karakter instrumenata, dodirni zaslon sustava IntelliLink bez okvira odiše profinjenošću i tehničkim karakterom. Brojnim se funkcijama upravlja putem dodirnog zaslona radi pojednostavnjenja sučelja. Korišteni materijali i završna obrada na razini su najskupljih njemačkih premium automobila. Danas je bitna i individualizacija. Program Opel Exclusive ponudit će i dodatne mogućnosti prilagodbe poput neograničene palete boja, posebne ponude kotača, dekorativnih dizajnerskih elemenata i drugog.

 

Zapremina prtljažnika je od 490 do 1450 litara dok novi Sports Tourer nudi maksimalno 1665 litara. Sigurnost je podignuta na višu razinu. Ono što prvo vidimo je druga generacija Opelovih inovativnih svjetala IntelliLux LED koja se sada sastoje od čak 32 LED segmenta. Sustav IntelliLink kompatibilan s platformama Apple CarPlay i Android Auto a tu je i pomoćnik za povezivanje i usluge Opel OnStar.

Motori prema novom mjernom ciklusu troše 3-10 % manje goriva dok je ljubiteljima tehnike svakako najzanimljiviji novodizajnirani i1,5 litreni turbo benzinski motor sa 140 u osnovnoj, odnosno 165 konjskih snaga u snažnijoj verziji. Vrh ponude benzinaca je dvolitreni turbomotor s 260 KS. Ponuda turbodizelskih motora kreće od 1,6-litrenog sa110 do dvolitrenog sa 125 ili 170 KS. Uz njih su upareni novi šesterostupanjski ručni, dok su u ponudi i osmerostupanjski automatski mjenjači.

U vožnji je tih i ugodan, upravljač osjetno precizniji i direktniji nego ranije, motori agilniji dok ovjes prašta pogreške vozača. Sustav Flex ride predstavlja temelj optimalnog ponašanja u vožnji koje se prilagođava situaciji. Ono prilagođava amortizere, upravljanje, odziv gasa i točke promjene stupnjeva prijenosa na temelju načina rada „Standard“, „Sport“ ili „Tour“ koje vozač može odabrati.

Nova insignija impresionira svakim svojim elementom i potvrđuje kako je riječ o automobilu koji je promišljen do posljednjeg detalja kako bi se ne samo bez straha upustio u borbu s konkurencijom već lako udovoljio svim željama sve razmaženijih i zahtjevnijih europskih kupaca. Cijene se kreću od 183.900 kuna naviše, koliko stoji bazno opremljeni model Edition s 1.6 litrenim turbodizelom od 110 KS.

Comments

comments