Vozili smo novi Ford Transit Custom

Kako bi zadržao vodeću poziciju svog najprodavanijeg LKV-a, u Fordu su odlučili pripremiti brojna poboljšanja ove uspješnice, kako izvana, tako i iznutra, ali i po pitanju novih tehnologija

Najvidljivija su vanjska poboljšanja s novom rešetkom hladnjaka, branikom, te novim prednjim svjetlima s LED dnevnim elementima i snažnim Xenon svjetlima. Također značajna poboljšanja odnose se na interijer, odnosno kabinski prostor, koji je nastao pod utjecajem novih putničkih modela ovog proizvođača, posebno Fieste. On nudi atraktivan, korisnički centriran izgled na koji utječe interakcija korisnika s ‘pametnim’ uređajima i tabletima. Nova prednja armatura ima brojne praktične dodatke namijenjene vozačima kojima je kabina, zapravo mobilni ured tijekom radnog vremena u vozilu.

Vozaču su na raspolaganju novi displeji i kontrolni paneli, kao i 8-inčni displej osjetljiv na dodir s Fordovim SYNC 3 sustavom za komunikaciju i zabavu. Zahvaljujući njemu, moguće je navigaciju kontrolirati glasovnim komandama, a omogućene su i govorne komande, kao što su: „treba mi gorivo“, „treba mi kava“ ili „nađi adresu“. Vozači tako mogu pronaći benzinsku postaju, kafić ili lokaciju sljedećeg radnog zadatka. Sustav je kompatibilan s Apple CarPlay i Android platformama, što ga čini lako povezivim u gotovo svim situacijama. Osim toga, tu su i brojni sustavi asistencije uključujući pre-collision assist za otkrivanje pješaka, kao i Adaptive Cruise Control.

S tehničke strane, tu je novi EcoBlue 2.0-litreni dizel motor, koji u ECOnetic verziji sa 105 KS ostvaruje prosječnu potrošnju od 5,7 l/100 km i emisiju od 148 g/km CO2. Ovaj motor dostupan je i u verzijama sa 130 i 170 KS, a u odnosu na prethodni 2,2 litreni turbodizel, daje više snage i okretnog momenta, posebno pri niskim okretajima, ali i potrošnju prosječno nižu za 13%. Može se isporučiti sa 6-stupanjskim ručnim, ili automatskim mjenjačem.

Proizvodnja kreće koncem godine, a u ponudi će biti veći broj različitih modela, s dva međuosovinska razmaka, dvije visine karoserije, tovarnim prostorima od 6 – 8,3 m3, ukupnom dozvoljenom masom od 2,6 – 3,4 tone, te kao van, kombi ili šasija s duplom kabinom. Naravno, tu je i posebna verzija, Custom Sport. Osim toga, Ford planira ponuditi i verziju sa zračnim ovjesom (Kombi M1), dok bi se ekološki prihvatljivi Plug-in Hybrid (PHEV) trebao pojaviti 2019. godine.

Comments

comments