Vozili smo novi Audi A7

Nedugo nakon što je predstavljen vođa Audijeve flote, veliki A8, red je došao i na model koji je prava poslastica u ponudi marke s četiri prstena

A da bismo upoznali i isprobali atraktivni petovratni Audi A7 sportback morali smo odletjeti dosta daleko, na sam jug Afrike. Cape Town, sigurno je jedan od pet najveličanstvenijih svjetskih gradova i najpopularnije turističko odredište u Južnoafričkoj Republici. Rustikalni centar grada najbolje je obići pješice ili biciklom i posjetiti prodavače cvijeća ili obići neku od brojnih tržnica na kojima možete proučiti neobično voće i povrće.

Kod automobila dizajn je upravo ono što prvo privlači publiku. On je kod prve generacije bio generator uspjeha, a dobitnu kombinaciju se ne mijenja. Sazdan na smjernicama studije Prologue, zadržao je dosadašnje proporcije uz milimetarske izmjene vanjskih dimenzija. Unutrašnjost na Audiju svojstven način stapa dizajn i tehnologiju. Futurističku salonsku atmosferu čini čisti dizajnerski izričaj dok vodoravne linije i uglađena prednja ploča osiguravaju osjećaj prozračnosti. Središnja konzola usmjerena je prema vozaču, čime se naglašava sportski karakter Gran Turismo modela.Tu je i 10-inčni zaslon, zakrenut prema vozaču koji nakon gašenja nestaje u konzoli. U skladu s unutrašnjim dizajnom, izgled je umanjen i sažet tako da se sav prikazani sadržaj može brzo registrirati. Donji zaslon omogućuje pristup klima uređaju i funkcijama udobnosti te unos teksta, dok virtualni kokpit s 12,3 inčnim zaslonom zamjenjuje klasične instrumente. Audi opcijski nudi i head-up projekciju, kao i do 39 sustava potpore za vozača. Prtljažnik ima osnovni kapacitet od 535 litara i optimiziran je da vodoravno stanu dvije torbe za golf.

Pri lansiranju na tržište nudit će se s dva motora: 3,0 TFSI s 250 kW i 500 Nm i 3,0 TDI s izlaznom snagom od 210 kW (286 KS) i okretnim momentom od 620 Nm. Dodatne varijante s 4- ili 6-cilindričnim motorima doći će kasnije. Svi motori standardno se opremaju novim blagim hibridnim sustavom tako da pri brzinama između 55 i 160 km/h, ovaj Audi može krstariti u slobodno kretajućem režimu s ugašenim motorom.

Jasno je kako se A7 Sportback tehnološki i u svakom drugom pogledu snažno oslanja na nova dostignuća broj većeg modela, ali to kupcima nudi uz potpuno drugačiji koncepcijski pristup.  Opcijski dinamički sustav upravljanja svim kotačima, novi elektronički program kontrole šasije (ECuP) i nadopunjeni zračni ovjes čine ga još agilnijim, oštrijim i udobnijim.

I to nije kraj lijepim vijestima. Naime, posljednja izmjena načina obračuna trošarina i ponovna mogućnost odbitka pretporeza za firme ponovno je u Hrvatskoj vratila premium klasu pod svjetla pozornice. U Porscheu Croatia su pripreme za uvođenje na tržište već u punom jeku. U Hrvatsku stiže već sredinom ožujka a cijene će u pretprodaji biti poznate kroz otprilike tri tjedna.

Comments

comments