Vozili smo novi Audi A6

Vinorodna brda koja okružuju portugalsku rijeku Douro i pejzaži koji mijenjaju boju ovisno o dobu godine savršena su kulisa i kontrast modernom automobilu kojeg smo tamo imali priliku isprobati

S novim modelom, Audi predstavlja osmu generaciju svoje uspješne limuzine i u ovaj segment unosi mnogobrojne inovacije. Bilo u smislu digitalizacije, udobnosti ili sportskih značajki – ovaj elegantno oblikovani A6 je multitalent u luksuznoj klasi. Namijenjen je prije svega poslovnim ljudima koji ga koriste na dugim putovanjima, te političarima i drugima, kojima A6 već generacijama predstavlja statusni model i reprezentativnu limuzinu.

Sa zategnutim površinama, oštrim rubovima i privlačnim linijama, ova poslovna limuzina nepogrešivo izražava svoje karakteristike: sportsku eleganciju, visoku tehnologiju i profinjenost. Ističe se uravnoteženim proporcijama, dok široka nisko postavljena Singleframe rešetka hladnjaka, ravna prednja svjetla i snažno oblikovani otvori za zrak odišu sportskom notom. Uz osnovnu inačicu nude se vanjski paketi Sport i Design, kao i popularni S line.

Unutrašnjost je veća nego kod prethodnika i to kad je riječ o svim bitnim mjestima izmjere. Više je prostora za noge na stražnjim sjedalima, kao i za glavu i ramena na prednjim i stražnjim sjedalima. Prtljažnik ima veću širinu otvora za utovar, a vodoravno se mogu položiti dvije torbe za golf. Kapacitet ostaje nepromijenjen i iznosi 530 litara.

MMI sustav sa zaslonom osjetljivim na dodir postavlja nove standarde u smislu intuitivne uporabe i prilagođavanja. Uz mnoštvo opcija prilagođavanja, automobil je krojen prema vozaču. Potpuno digitalni operativni sustav omogućuje da se glavne funkcije vozila postave na potrebnu poziciju na zaslonu, slično kao i na pametnim telefonima. Pored toga, ekrani omogućuju i haptičku komunikaciju s korisnikom, odnosno taktilni osjet pri dodiru prsta. Pored toga, tu je i sustav kontrole s prirodnim govorom koji automobil pretvara u inteligentnog partnera za razgovor i nevidljivog suputnika. Ne zaboravimo ni najmodernije sustave asistencije.

Standardna oprema uključuje MMI navigacijski sustav, dok je MMI  plus dostupan kao opcija. On se može nadograditi dodatnim modulima, uključujući dva audio sustava. Tehnološki napredna izvedba sustava Bang & Olufsen, osigurava fascinantni 3D zvuk na svim sjedalima. Prilagođena individualna konturna sjedala sprijeda, opcijski dostupna s ventilacijom i masažom, osiguravaju vrhunsku udobnost.

A udobnost je postignuta i novim ovjesom koji potvrđuje kako su najveće promjene na novom Audiju zapravo skrivene od pogleda. No, na račun udobnosti nisu se žrtvovale vozne osobine, već naprotiv, dodatno su unaprijeđene. Prije svega, tu je dinamičko aktivno upravljanje svim kotačima s mogućnošću aktivnog mijenjanja omjera zakretanja kotača. To mu omogućuje suvereno držanje podloge u svim uvjetima, ali i krug okretanja jednak onome kod Audija A3.

Audi nudi četiri izvedbe ovjesa. To su klasični ovjes s čeličnim oprugama, sportski, podesivi, te prilagodljivi zračni ovjes. Na aluminiju se nije štedjelo kod izrade. Tako i kočnice na prednjoj osovini imaju fiksne čeljusti od aluminija. U skladu sa sloganom Audija, napredak kroz tehniku, ispod prednjeg poklopca nalazi se samo najbolje.

Svi motori bit će opremljeni blago hibridnom tehnologijom a u startu ponudu predstavlja samo turbodizelski V6 stroj 3.0 TDI s 210 kW/286 KS i 620 Nm. Ponuda će se, naravno, širiti dok se najviše očekuje od dvolitrenog 4-cilindarskog TDI motora od 204 KS. Spomenimo i motor koji je već ugrađen u A7, a u A6 također stiže. Snažni V6 turbobenzinac 3.0 TFSI koji razvija 250 kW/340 KS i 500 Nm te mu sigurava sportske, ali opet vrlo uglađene performanse. Dok se 3.0 TDI motor uparuje s osam-stupanjskim mjenjačem Tiptronic, 3.0 TFSI motor se standardno isporučuje sa sedam-stupanjskim mjenjačem S Tronic. Pored toga, oba motora standardno se isporučuju s quattro pogonom na sve kotače, čija izvedba se mijenja ovisno o specifičnoj postavi. U kombinaciji s Tiptronic mjenjačem dolazi sa samoblokirajućim središnjim diferencijalom, dok u kombinaciji s mjenjačem S Tronic postava uključuje još učinkovitiju ultra tehnologiju, koja ovisno o uvjetima može isključiti pogon na stražnje kotače u svrhu manje potrošnje goriva.

Novi Audi A6 je u pretprodaji, dok u prodaju, i službeno na tržište dolazi sredinom lipnja. Početna cijena je 524.000 kuna koliko stoji model s motorom 3.0 TDI.

 

Comments

comments