Vozili smo Jeep Compass

Fiat je ulaskom u američki Jeep već za kratko vrijeme revitalizirao ovaj brend i stvorio paletu atraktivnih i što je njima ipak bitnije, tržišno vrlo uspješnih vozila

A jedno od njih će po svemu sudeći biti i Compass koji je skrojen po mjeri kupaca na Starom kontinentu i ulazi u C segment SUV-ova. Izvana je to na prvi pogled Jeep, a razvidno je kako je dizajnerska  inspiracija pronađena kod top modela ovog proizvođača, Grand Cherokee.  Unutrašnjost je dobila kvalitetniju plastiku i zanimljivo oblikovanu središnju konzolu i instrument ploču. Četiri su paketa opreme koja automobilu daju četiri različita karaktera, Sport, Longitude, Limited i Trailhawk. U ponudi ispunja prostor između Renegada i Jeepove klasike Cherokeeja a u Europi, ponudu motora čine jedan benzinski u dvije izvedbe snage i dva turbodizela. Benzinsku ponudu predstavlja 1,4-litreni MultiAir2 Turbo motor, dok uvod u ponudu dizela čini 1.6 litreni Multijet zapremine 1.6 litara koji je zapravo u cijelosti usklađen s potrebama i navikama današnjih kupaca. Dvolitreni Multijet razvija 170 KS i 350 Nm.

Snažnije izvedbe dostupne su i s  naprednim pogonom na sve kotače u dvije opcije. Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low su dva napredna stalna 4×4 sustava pogona koji osiguravaju opjevane Jeepove terenske sposobnosti uz Jeep Selec-Terrain sustav s do pet različitih režima držanja podloge. Uz iznenađujuće korektne cijene ovaj novi Jeep ima sve preduvjete za uspjeh i kod nas. Početni model, 1.6 Multijet s paketom opreme Sport i prednjim pogonom postavljen je ispod čarobne granice od 200.000 kuna, točnije na 196.543.  Benzinac od 140 KS s paketom Longitude stoji od 207.047 kn naviše. Top model s ekstremnim paketom opreme Trailhawk, 170 KS, automatskim mjenjačem i pogonom na sve kotače stoji 343 tisuće kuna.

Comments

comments