Vozili smo Fiat Fullback

Hrvatskim kupcima ponuđen je model s kabinom Double Cab, a mogu birati između tri konfiguracije, dva motora, ručnog i automatskog mjenjača te različitih razina opreme

Kao što je to posljednjih godina običaj među proizvođačima, i Fiatov pickup je zapravo vozilo drugog proizvođača, Mitsubishija, ali s vlastitim obilježjima i filozofijom opremanja i prodaje. Dizajn nam je već poznat, moderan i dinamičan, s kabinom nagnutom prema naprijed i kratkom prednjem prevjesu. No, u odnosu na L200, osim prednjih svjetala čitav nos je drugačiji, kako bi se koliko-toliko distancirao. Unutrašnjost ističe punu funkcionalnost radnog vozila, pružajući udobnost i eleganciju poput nekog SUV vozila. Ovdje je riječ o najvećoj kabini iz ponude, Double Cab, s četvora vrata i solidnim unutarnjim prostorom.

Unutrašnjost je razvijena kroz dvije razine opreme. Prva, Medium GLX predstavlja ono osnovno, no opet je tu podug popis onoga što nudi.  High GLS pruža privlačnu liniju pažljivo dizajniranih detalja i završnih obrada s dvobojnom, sivoplavom instrumentnom pločom, sjedalima s kožnim i platnenim navlakama, te još bogatijom opremom. Ponudu motora čini 2,4 litarski turbodizel s dvije opcije snage i okretnog momenta. Slabiji razvija 113 kW/150 KS i 380 Nm, dok je snažniji model sa 133 kW /180 KS i 430 Nm. Opcije mjenjača su ručni sa šest ili automatski s pet brzina.

Dostupan je u inačicama 4×2 (sa stražnjim pogonom) i 4×4 (s pogonom na četiri kotača), sve verzije 4×4 isporučuju se s elektroničkim biračem koji im omogućuje uključivanje pogona na četiri kotača u „djelomičnom” ili „punom” načinu rada.  Model s dvostrukom kabinom u duljinu mjeru 5285 mm dok je teretni prostor dug 1520 mm. Korisna nosivost je preko jedne tone, a vučna težina prelazi tri tone. Cijene s trošarinom se kreću od 229.165 kn (203.680 bez trošarine) za model od 154 KS, dok snažniji i opremljeniji model stoji od 258.713 kn naviše (228.760 bez trošarine).

Comments

comments