Test Mitsubishi L200 Club Cab Instyle

Legendarni Mitsubishijev pickup isprobali smo u njegovom prirodnom okruženju. Tako smo se njime zaputili na berbu maslina u šibensko zaleđe

Dok konac svakog ljeta obilježava berba grožđa, zadnji dani jeseni rezervirani su za berbu maslina, iako to ipak najviše ovisi o podneblju, sorti, terenu, a i vremenskim prilikama koje su u toj godini vladale. Jer, na maslini se vidi i suša, i kiša, a nepovoljno vrijeme, pogotovo od kolovoza pa do listopada za posljedicu može imati slabu berbu ili pak lošiju kvalitetu maslinovog ulja. Srećom, iako se sredinom kolovoza činilo da će ova godina biti mršava, kiše u rujnu su spasile urod i sasušenoj zemlji donijele toliko potrebnu vodu. I masline su tako sazrele da gotovo ne mogu biti bolje.

A doći do maslinika često nije lako. Razbacani su po dalmatinskom kršu, dalje od ceste, do nekih se jedva i pješice dođe. U takvim uvjetima automobil poput Mitsubishijevog pickupa je nužan, ne samo kao prijevozno sredstvo već oruđe za rad.

Oznaka Club Cab kaže kako je riječ o srednoj kabini iz ponude, s četiri sjedala i „kredenc“ vratima, s time da stražnja sjedala služe za prijevoz na kraćim udaljenostima. U ovoj verziji moguć je 100-postotni odbitak PDV-a, a k tome ne podliježe ni PPMV-u.

Testirani automobil imao je dvije vrlo važne i korisne stavke iz izloga dodatne opreme. To su čvrsti pokrov prtljažnika i dvostruka klizna podnica kojom se lako rukuje, ima nekoliko položaja i olakšava utovar i istovar tereta. Težina joj je oko 70 kg a cijena 10.500,00 kn+PDV što je doplata koju svakako preporučamo svima koji svoj pickup intenzivno koriste.

Novi diesel motor, optimizirani ovjes, bolja zvučna izolacija uz manje vibracije osiguravaju tihu i udobnu vožnju. Pod prednjim poklopcem je novi, potpuno aluminijski 2,4 litreni diesel motor u snažnijoj izvedbi HP (high power) sa 180 konjskih snaga i 430 Nm.   Krasi ga sniženi kompresijski omjer od 15,5 : 1 i turbina varijabilne geometrije. Mjenjač je ručni, šeststupanjski, s i dalje predugim hodovima ručice, a sve zajedno je donijelo bolje performanse, znatno sniženu buku, osjetno manju potrošnju goriva i do sada nezabilježene razine emisije CO2 u klasi. Potrošnja na testu iznosila je malo iznad sedam litara u prosjeku.

Ovjes je značajno izmijenjen, a najveće izmjene su na stražnjem dijelu gdje su iskorištene lisnate opruge veće duljine i progresivnog djelovanja. Time se unaprijedila udobnost, stabilnost i upravljivost vozila, posebice s minimalnim ili srednjim opterećenjem.

Ojačan je i nosivi okvir korištenjem čelika visoke vlačne čvrstoće (21% čelika od 440 MPa do 890 MPa), povećana je dopuštena masa prikolice do 3100 kg, volumen teretnog prostora za 30% te dubina istog na 475 mm u odnosu na prethodni model. Specifičnost novog L200 predstavlja i najmanji radijus okretanja u kategoriji od svega 5,9 m.

Prostrana kabina, upravljač podesiv po visini i dubini, inovativna prednja sjedala, dvozonski klima uređaj i bogata oprema Instyle pružaju izniman užitak vožnje. Pored RISE konstrukcije karoserije, za sigurnost se brine sedam zračnih jastuka, sustav upozorenja o napuštanju vozne trake (LDW), elektronski nadzor stabilnosti prikolice (TSA), pomoć za kretanje na uzbrdici (HAS), kamera za pogled straga te tempomat s podesivim limitatorom brzine. Standardno nudi 4×4 pogon s jednostavnim izborom vrste pogona putem prekidača Easy select postavljenog između sjedala. Dodatna ručica pored mjenjača time je otišla u povijest. Tu je, naravno, i mogućnost blokade središnjeg diferencijala za najteže uvjete eksploatacije. Na cesti je živahan unatoč masi od 1800 kg, a njegov pravi ambijent je gruba podloga, neraskrčeni putovi i makadam. Tamo se tek vidi da za što je namijenjen i da mu prepreke gotovo i da nema. Cijena vozila je vrlo razumnih 223.900 kuna.

Završna ocjena? Svakako preporučamo svima koji traže radnika u lijepom odijelu.

Comments

comments