Sposobni SUV s ruksakom

Redizajn i novi V6 motor su od Volkswagenovog predstavnika u pickup klasi napravili potpuno novi i daleko atraktivniji automobil

Dizajnerske promjene na karoseriji najprimjetnije su sprijeda. Potpuno je novi nos vozila s LED svjetlosnim sklopovima s prepoznatljivim Volkswagenovim potpisom. Testirani primjerak krasio je posebni paket opreme Aventura, s atraktivnim 20 inčnim naplacima, ravena plavom bojom i setom kromiranih pragova i štitnika straga.

Još veći napredak je u potpuno izmijenjenoj unutrašnjosti koja će korisnicima pružiti mnoštvo zadovoljstva. Počevši od prvog ulaska u automobil, u najbogatijem paketu nudi nagrađivana ErgoComfort sjedala s čak 14 opcija namještanja, a uz Nappa kožne presvlake dolaze  i grijana sjedala. Kokpit koji je sad potpuno moderniziran, a u paketu Aventura donosi najnoviji multimedijalni sustav opremljen brojnim značajkama povezivosti.
Glavna odlika novog modela je 3,0-litreni V6 motor kojim je bačena rukavica u lice downsizingu. To ga gura u sferu posebnoga, jer je postao jedini član u segmentu koji će od sada kupcima nuditi ovakav pogonski sklop. Njegovih 224 KS i kamionskih 550 Nm koje razvija već od najnižih okretaja prenose se uglađeno i fino, kao da ste u luksuznom SUV-u. Tome svakako doprinosi i novi 8-stupanjski automatski mjenjač razvijen upravo za Amarok. Osim ručicom mjenjača, brzine možete mijenjati I putem polugica iza kola upravljača. Na autoputu se osjećate kao za upravljačem lokomotive koja jurne na sam dodir gasa dok se na otvorenoj cesti možete voziti brzo i iznenađujuće ekonomično.

Visoki i ugodni položaj sjedenja i dobar pregled zvuče kao dobar početak avanture daleko od asfalta. Uistinu, od zavodljivog okružja golf terena do kamenoloma, pick-up iz Wolfsburga se poput kameleona prilagođava situaciji. Vožnja neasfaltiranim cestama može biti stvarno udobna, a jednako impresioniraju njegove vozačke mogućnosti na zavojitim cestama što bi uvelike moglo privoljeti mnoge kupce SUV-ova da počnu razmišljati u pick-up smjeru. Ekstremno zahtjevni putevi omiljen su zalogaj Amaroku, posebno kad se uključivanjem permanentnog pogona putem Torsenovog diferencijala nađe pred nekim žešćim izazovom.

Ne zaboravimo i njegovu teretnu namjenu. Sanduk omogućuje utovar euro palete u poprečnom položaju, a ukoliko se vozi nešto teže moguće je doplatiti za pojačane stražnje opruge.

Amarok svojim uvjerljivim i prilično snažnim nastupom nastoji razuvjeriti i one najtvrdoglavije fanove japanskih pickupova. Jedno je sigurno, visoko je dignuo letvicu ostalima, pogotovo zbog V6 srca.

Tehnički podaci

Motor                   3.0 V6 TDI

Snaga                   165 kW/224 KS

Okr. moment     550 Nm

Mjenjač               automatski AG8

Najveća brzina   193 km/h

Ubrzanje 0–100  7,9 s

Potrošnja (test)   7,6 l

Cijena                 473.376 kn

Comments

comments