Sportskiji, veći, umreženiji i individualniji

Šesta generacija Pola treba nastaviti uspješnu priču koja govori o 14 milijuna do sada prodanih primjeraka diljem svijeta, a uključujući derivate brojka se penje na gotovo 16,5 milijuna vozila

Pretprodaja bestselera već je započela u prvim europskim državama. U ovoj generaciji dostupan je isključivo s pet vrata a svi modeli serijski imaju sustav nadzora okoline Front Assist sa City funkcijom kočenja u nuždi i sustavom za prepoznavanje pješaka kao i multikolizijskom kočnicom. Kada se isključi oprema, novi je Polo u svim točkama postao povoljniji. Koncept i konfiguracija šestog Pola odraz su napretka u proizvodnji automobila kao i novog statusa quo klase kompaktnih automobila. Četiri verzije opreme čine osnovu nove konfiguracije Pola: Trendline, Comfortline, Highline i Beats (između ostalog sa sound sustavom snage 300 W). Usto pred kraj godine izlazi i novi Polo GTI.

Šestu generaciju Pola pogonit će ukupno devet učinkovitih benzinskih i dizelskih motora. U trenutku uvođenja na tržište moguće je naručiti dva trocilindrična benzinska motora s dvije najomiljenije razine snage u ovoj klasi: 1.0 MPI 55 kW/75 KS i turbopunjeni 1,0-litarski TSI snage 70 kW/95 KS. Svi su modeli opremljeni start-stop sustavom i modusom rekuperacije. Od snage 95 KS naviše načelno je moguća kombinacija s automatiziranim mjenjačem s dvije spojke (DSG). Do kraja godine sukcesivno će se uvesti još daljnjih pet motora, tri benzinca i dva dizelaša . Što se tiče benzinaca, program pogona upotpunit će 1.0 TSI motor snage 85/115 KS i dodatno razvijeni 1.5 TSI ACT motor snage 110 kW/150 KS s aktivnim menadžmentom cilindara (isključivanjem cilindara). Također do kraja godine doći će i vrhunski benzinac 2.0 TSI snage 147 kW/200 KS u Polu GTI. Spektar motora kompletirat će dva učinkovita dizelaša: oba 1.6 TDI motora pružaju snagu od 59 kW/80 KS i 70 kW/95 KS.

Službena prodaja i uvođenje na naše tržište kreće 23. listopada s početnom cijenom od 99.300 kn. naviše.

Comments

comments