Sjajni rezultati PSA dostavnjaka

Velika potražnja za sobom povlači nove mjere – povećanje proizvodnje, zapošljavanje novih 600 radnika i uvođenje četvrte smjene

 

PSA grupacija bilježi sjajne prodajne rezultate s Citroenovim modelima Jumpy i SpaceTourer, kao i s Peugeotovim modelom Expert  i Traveller koji čini veliku većinu prodaje. Zahtjevi tržišta su sve veći što će za rezultat imati povećanje radne snage u tvornici Hordain, kao i uvođenje četvrte smjene. Novih 600 radnika će započeti s radom do svibnja, a novu postavu će činiti operateri viljuškara, tehničari održavanja, dok se posebna pažnja pridaje automatizaciji proizvodnog procesa. Sukladno tome dovode se novi stručnjaci za automatizaciju, kao i kontrolori proizvodnje.

Izuzetan uspjeh rezultat je posebne strategije grupacije PSA. Karakterističan naziv “Pussh to Pass” govori o cilju same grupacije, a to je učvršćivanje pozicije na tržištu Starog kontinenta. Također, vrlo bitna karika u toj strategiji je i tržište u Južnoj Americi gdje se od prošle godine proizvode ova dva modela. Rusija je također sve zanimljivije tlo za otvaranje tvornica, pa se tako nakon BMW-a, za Rusiju zainteresirala i PSA grupacija čija tvornica Kaluga počinje s radom u prvom kvartalu 2018.

 

 

 

Comments

comments