Renault Alaskan stigao u Europu

Nakon što je premijerno predstavljen 2016. godine u Kolumbiji, ovaj pickup je zabilježio značajan uspjeh na tržištu Latinske Amerike

Zbog takvog uspjeha, kao i činjenice da je segment jednotonskih pickupova u Europi lani zabilježio porast od 25%, i 19% u prvoj polovici ove godine, u Renaultu su odlučili ponuditi ga i na tržištima Starog kontinenta.

„Nakon tržišnog uspjeha Alaskana u Latinskoj Americi, njegova dostupnost u Europi je dodatni dokaz Renaultovih globalnih ambicija. Alaskan je robustan, snažan pick-up, dizajniran da zadovolji potrebe zahtjevnih poslovnih korisnika i privatnih kupaca!“, rekao je Ashwani Gupta, globalni direktor Renault-Nissan LCV Business odjela.

Alaskan donosi prepoznatljive Renaultove dizajnerske detalje prednje maske i svjetala, tipične za laka komercijalna vozila, te ih unosi u ovaj, za Renault, sasvim novi segment u Europi.

Postavljen je na šasiju od čeličnih profila što mu daje visoku čvrstoću, a stražnji ovjes, multi-link s pet spona, osigurava veliku nosivost, udobnost, uz dobra off-road svojstva.

Bit će dostupan u veziji Double-Cab, s 4×4 pogonom, te točkovima obujma 16 ili 18 inča. Za pogon se koristi Renaultov  2.3 dCi agregat, koji će biti dostupan u dvije varijante: sa 160 KS i jednim turbopunjačem i sa 190 KS, s dva turbopunjača. Kod snažnije verzije koristi se mali turbopunjač koji osigurava visok okretni moment pri niskom broju okretaja i veći turbopunjač, koji daje dovoljno zraka za ostvarenje velike snage pri visokom broju okreaja motora. U Renaultu navode kako prosječna potrošnja iznosi 6,3 l/100 km, uz emisiju CO2 od 167 g/km.

Za prijenos snage u ponudi će biti 6-stupanjski ručni i 7-stupanjski automatski mjenjač, s izborom od tri moda: 2WD, 4H i 4LO.

U 2WD načinu rada prijenos se vrši samo na stražnju osovinu, kako bi se u dobrim uvjetima vožnje štedjelo gorivo.

U 4H modu, prijenos snage se vrši na obje osovine, po potrebi se korištenjem funkcije „Shift on the Fly“ može uključiti i pri brzini do 60 km/h i biti uključen do brzine od 100 km/h.

Mod 4LO namijenjen je za teške terene i svladavanje prepreka, a može se uključiti kada vozilo nije u pokretu. Uz sve to, Alaskan je opremljen funkcijama Hill Start Assist za olakšano kretanje na uzbrdici i Hill  Descent  Control za spuštanje niz nizbrdicu.

Unutrašnjost nudi dovoljno prostora za pet odraslih osoba, a dvozonski klima uređaj je podešen u dvije zone, prednju i stražnju. Tovarni prostor ima površinu od 2,46 m2, stražnji poklopac se otvaranjem pretvara u platformu nosivosti 500 kg, a u slučaju potrebe, Alaskan može vući prikolicu ukupne mase od 3,5 tona.

Proizvodit će se u Renault-Nissanovoj tvornici u Barceloni i u Europi će biti dostupan već tijekom ovog mjeseca.

Comments

comments