Osvježenje za Mercedes C-klase

U novom izdanju C-klasa kombinira emocije s inteligencijom. Osim decentnog vanjskog redizajna, novi model krase brojne tehnološke novosti 

Vrijeme čini svoje pa je nakon četiri vrlo uspješne godine ipak došlo vrijeme za zatezanje prvih bora na Mercedesu C-klase. Rekordne prodajne brojke same po sebi su izazov i obveza pa su se u Stuttgartu pobrinuli da njihova „zlatna koka“, model W205, postavi letvicu tehnoloških dosega na jednu novu razinu, jednako kao i karavan (S205), dok će redizajnirani coupe i cabrio (C205 i A205) stići malo kasnije i njih će se isto odnositi sve nove značajke ove klase.

Osnovne linije nisu dirane, za to nije ni bilo potrebe. Dizajn prednjih i stražnjih svjetala definiran je jasno izraženim konturama. Prednji branici su redizajnirani za sve linije opreme. Stražnji branik limuzine i karavana ima novi donji dio dok se geometrija, ukrasni elementi i obrub ispušnih cijevi mijenja ovisno o odabranoj opremi i izvedbi motora. Stražnja svjetla imaju novu grafiku i LED “svjetlosni potpis”.

Ekskluzivno izvedeni detalji jasno su uočljivi i ističu moderan karakter. Standardno dolazi s halogenim prednjim svjetlima s integriranim LED dnevnim pozicijskim svjetlima. Opcijski su dostupna LED High Performance prednja svjetla, a po prvi puta za ovaj model su dodatno dostupna MULTIBEAM LED prednja svjetla s ULTRA RANGE dugim svjetlima. Svako prednje svjetlo uključuje 84 individualno kontrolirane LED lampe. One omogućuju ekstremno brzo i precizno, elektronički kontrolirano podešavanje prednjih svjetala kako bi bila u skladu s prometnim uvjetima. U novoj izvedbi, linija opreme AMG Line standardno uključuje prednju masku u obliku dijamanta.

Unutrašnjost karakteriziraju sportski luksuz, premium materijali i poslovično savršena završna obrada.  Središnju konzolu karakterizira elegantan ukrasni 3D element od pravog drveta dostupan u varijanti drveta lješnjaka ili antracit hrasta otvorenih pora. Nove izvedbe unutrašnjosti su magma siva/crna i sedlo smeđa za AMG Line. Novost predstavlja Multicontour Seat paket. S ovim paketom, bočne potpore i lumbalni dio sjedala mogu se individualno podesiti uz pomoć električne pneumatske pumpe koja je zadužena i za upravljanje funkcijom masaže.

Kao u S-klasi, opcijski je dostupna u potpunosti digitalna instrumentna ploča dijagonale od 12,3 inča. Nudi tri posve različita stila prikaza: „Classic”, „Sport” i „Progressive”, dok je multimedijski zaslon iznad središnje konzole dostupan u dvije veličine. Na dodir osjetljive kontrole na upravljaču reagiraju na pokrete prstiju kao, na primjer, na pametnom telefonu.

Tu su i najnoviji sustavi pomoći u vožnji, koji nude vozaču aktivnu podršku i visoku razinu aktivne sigurnosti. U određenim situacijama automobil se može voziti i poluautonomno.  ActiveDistance Assist DISTRONIC sustav, kao dio Driving Assistance paketa, u mogućnosti je vozaču pružiti podršku u raznim situacijama na osnovi informacija s karata i prediktivno podesiti brzinu, npr. prilikom ulaska u zavoje, križanja ili kružne tokove. Druge dodatno razvijene funkcije uključuju intuitivni Active Lane Change Assist sustav i ActiveEmergency Stop Assist kao nove funkcije Active Steering Assist sustava.

C-klasa se standardno oprema s multimedijskim sustavom Audio 20, uključujući dva USB priključka, čitač SD kartica, Bluetooth priključak i medijsko sučelje. COMAND Online sustav najnovije generacije (opcija) može se pohvaliti 3D navigacijom s tvrdog diska s prikazom topografskih karata, foto-realističnim 3D zgradama i 3D rotacijama karata. Oni najzahtjevniji cijenit će Concierge uslugu osobnog asistenta s nizom individualnih usluga koje olakšavaju svakodnevni životni tempo.

Što se tiče motorizacije, po tom pitanju su u Mercedesu škrti s informacijama. Jedino su najavljeni novi benzinski i dizelski motori, kao i plug-in hibrid. Više detalja saznat ćemo na press konferenciji na ženevskom autosalonu a zna se i termin dolaska obnovljene C-klase u prodaju, u lipnju ove godine.

 

Comments

comments