Nova generacija Scanije

Deset godina razvoja i ravno dvije milijarde Eura utrošeno je u novi ponos švedske kamionske industrije. Nova generacija Scanije predstavljena je u utorak navečer spektaklom u Parizu

Nakon dvadeset godina potpuno nova generacija je pred nama. Testna vozila prevezla su više od 10 milijuna kilometara a globalno lansiranje najvećeg kamionskog noviteta u ovoj godini planirano je u pet faza. Čak 40,000 klijenata Scanije imat će priliku upoznati i isprobati kamion u gradu Scanije, Södertäljeu. Sukladno aktualnom trenutku i trendovima, osim izravnom komunikacijom novu Seriju R i S promovirat će online komunikacijom, putem medija kao i posredstvom 1700 njihovih trgovaca u više od 100 zemalja svijeta. Sinoćnjem spektaklu u Parizu nazočilo je više od 1500 probranih gostiju koji su svojim poslom vezani uz ovu marku.

Odmah po promociji započela je i proizvodnja nove Scanijine perjanice, u tvornici Södertälje. U prvom valu naglasak će biti na tegljačima dok će ostale verzije konstantno biti dodavane u ponudu. Kako je rečeno na prezentaciji, novi model ukupno je štedljiviji za pet posto u odnosu na prethodnika. Prevedeno u konkretne brojke, to za tipični tegljač koji prelazi godišnje 150.000 km znači uštedu od 2000 litara goriva. U ponudi su obujma 13 i 16 litara. 13-litreni se nude u verzijama od 370, 410, 450 i 500 KS (okretni moment od 2150-2550 Nm), dok se 16-litreni nudi s 520, 580 i 730 KS (okretni moment od 2700-3500 Nm).

U Scaniji su posebno posebni na sniženo težište vozila, bolju vidljivost te bočne zračne zavjese za zaštitu vozača kod prevrtanja. Kraći je i put kočenja s pune brzine, 38 umjesto 40 metara kod prethodnog modela.
Naravno, i ovdje je povezivost jedna od ključnih riječi, što u konačnici, zahvaljujući boljem monitoringu vozila, rezultira smanjenim troškovima održavanja.

Novu Scaniju imat ćemo priliku voziti već prvih dana rujna a detaljnije dojmove moći ćete pročitati u sljedećem broju tiskanog izdanja Transporta sredinom rujna.

Comments

comments