Nagrada za Expert, Jumpy i Proace

Dostavni trojac acijPSA i Toyote osvojio je posebno priznanje za najbolje lako komercijalno vozilo 2017. u izboru udruge Hrvatski automobilski novinari

Nezaobilazni partner poslovnih korisnika, ovaj zajednički razvijeni tercet lakih dostavnjaka je učinkovito i ergonomsko vozilo jednostavno za upotrebu. Objedinjuje najnovija tehnološka rješenja za pomoć u vožnji i motore koji ga čine idealnim poslovnim partnerom. Namijenjen je brojnim poslovnim korisnicima – obrtnicima, građevinarima, dostavljačima, uslužnim djelatnostima, udruženjima. Dolazi u tri duljine (XS: 4,60 m, M: 4,95m i XL: 5,30m) među kojima svaki poslovni korisnik može birati u skladu s vlastitim potrebama i djelatnostima.

Učinkovita konstrukcija prilagođena svim potrebama u službi funkcionalnosti, praktičnosti i ergonomije. Njegova modularna platforma nastala na bazi EMP2 nudi nosivost do 1400 kg, obujam tovarnog prostora do 6,6 m3 i omogućuje mu da vuče do 2,5 t. Dostupne su 3 duljine, od kojih su se dvije duljine od 4,95 m i 5,30 m smjestile u samo središte ponude na tržištu, a novitet je istodobno kompaktna i praktična izvedba duljine samo 4,60 m.

Ograničena visina do 1,90 m na izvedbama XS i M omogućuje mu da pristupi parkirnim mjestima koja su često teška dostupna za vozila iz tog segmenta a ujedno plaćaju cestarinu poput osobnog automobila.  Neviđena modularnost u segmentu uz sustav Moduwork pojednostavljuje svakodnevnicu tako što nudi veći obujam s ravnom podnicom kada se bočno suvozačevo sjedalo preklapa prema pregradi, a zahvaljujući velikom otvoru u pregradi nudi do 4 m korisne duljine.

Klizna bočna vrata s automatskim otvaranjem, neviđena u ovom segmentu, pojednostavnjuju utovar i istovar kada su ruke pune opreme, paketa ili razne robe.  Nudi brojne tehnologije u službi sigurnosti, među kojima su i sljedeće funkcije: prilagodljivi regulator brzine vozila, prepoznavanje znakova ograničenja brzine i preporuka brzine, sustav praćenja pozornosti i Active Safety Brake.

Razine potrošnje i emisije CO2 su „Best in Class” u segmentu (turbodizel 115 S&S s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem: 5,1 l/100 km i 133 g CO2) te ograničeni troškovi upotrebe zahvaljujući najnovijim dizelskim motorima od 1,6 l i 2 l koji s ručnim mjenjačem ostvaruju 95 KS (210 Nm), a s automatskim mjenjačem EAT6 180 KS (400Nm).

Ovaj trojac nije samo u Hrvatskoj nagrađen, nositelj je i titule vana godine u Irskoj.

 

Comments

comments