To je novi Sprinter

Trećom generacijom Sprintera Mercedes ulazi u digitalno doba u segmentu lakih gospodarskih vozila i postaje pružatelj integriranih rješenja za transport i mobilnost

Novi Sprinter utjelovit će kao prvo Mercedes-Benzovo lako gospodarsko vozilo temeljnu ideju o budućoj inicijativi adVANce. Opremljen najsuvremenijim hardverom povezivanja, novi Sprinter postat će dio Interneta, otvarajući vrata za implementaciju potpuno novih rješenja specifičnih za klijente. Na primjer, za određene aplikacije bit će dostupna pojedinačna hardverska rješenja za teretni prostor.

Treća generacija Sprintera, uz progresivan dizajn donosi udobnost i sigurnost kao kod putničkih automobila, kao i vrhunsku ekonomičnost zahvaljujući nižim ukupnim troškovima vlasništva, nižim korisničkim troškovima i servisnom intervalu od 60.000 km. ili dvije godine. Novi Sprinter je dostupan kao Panel Van, Tourer, Pick-up, šasija, bus ili tegljač.

Okosnicu pogonskih agregata čini već poznati 4-cilindrični turbodizelski motor OM651 radne zapremine 2,1 l, koji će kod vozila sa stražnjim pogonom biti dostupan sa snagama od 114, 143 i 163 KS, dok će kod vozila s prednjim pogonom biti dostupan u izvedbama sa 114, 143 i 177 KS, s tim da će najsnažnija izvedba biti dostupna samo za kamper vanove.

Sada je dostupan i pogon samo na prednje kotače. Prednosti takvog rješenja su nosivost veća za 50 kg, a utovarna visina manja za značajnih 80 mm. Po prvi put će biti dostupan 7G-TRONIC PLUS mjenjač, a u opciji će biti i mogućnost redukcije prijenosnog odnosa.

Jedna od najvažnijih novih funkcija je sveobuhvatna internetska konekcija. Tu su nove, umrežene usluge Mercedes PRO, u kombinaciji s potpuno novim MBUX (Mercedes-Benz User Experience) multimedijalnim sustavom, koji pružaju odličnu osnovu za sve logističke i transportne zahtjeve. Mercedes PRO ostvaruje povezivanje svih vozača i vozila u floti. To omogućuje upravljanje zadacima u mreži, a informacije o vozilu, kao što su lokacija, nivo goriva ili intervali održavanja, dostupni su praktično u realnom vremenu.

Više o novom Sprinteru donosimo u novom broju Transporta

Comments

comments