Digitalizacijom u budućnost

Vožnja autobusom zahvaljujući FlixBusu postala je sinonim za moderan, jednostavan i prihvatljiv način putovanja nove digitalne generacije korisnika

Implementacijom tehnoloških inovacija u kojima predvodi upravo FlixBus, prijevoznički start up koji je u samo četiri godine ostvario nevjerojatan uspjeh u Europi ponudio je jedinstveni poslovni model temeljen na online platformi u kombinaciji s aplikacijom FlixBus.  Novi inovativni pristupi prijevozu odmiču se od želje za posjedovanjem automobila te usmjeravaju svoju energiju na ekonomiju dijeljenja što u prvi plan stavlja potrebu ulaganja u razvoj organiziranog javnog prijevoza gdje jedan FlixBusov autobus može zamijeniti i do 30 automobila.

“Vjerujemo kako će posjedovanje vlastitog automobila jednostavno postati prekomjerno. Dugoročno gledano, namjera nam je uvjeriti što više ljudi u korisnost prijelaza s osobnih automobila na optimalno umreženu, udobnu i održivu alternativu u putovanju kao što je  FlixBus. U nadolazećim godinama, potražnja za javnim prijevozom će rasti, a intermodalni prijevoz će imati puno veću ulogu. U budućnosti, autobusi na međunarodnim linijama zauzeti će svoje stalno mjesto u toj kombinaciji mobilnosti i to ne samo u umrežavanju većih destinacija, već i umrežavanju malih i srednjih gradova u Europi, ali i svijetu.”  – izjavio je nedavno Nikolai Voitiouk, VP CEE FlixBus na panelu “Baby You Can Drive My Car“, na kojem se razgovaralo o budućnosti transporta održanog u sklopu ovogodišnjeg 10. Weekend Media Festivala u Rovinju.

Nova generacija putnika traži jednostavnost usluge,  dostupnost, ali i iskustvo putovanja koje nadilazi osnovnu potrebu stići od točke A do točke B. Danas je naglasak na doživljaju putovanja koji potiče na druženje, komunikaciju i razmjenu ideja.  Stoga ne čude podaci o pola milijuna korisnika FlixBusa samo u Hrvatskoj kao i globalni rast broja putnika od 30% samo tijekom ove ljetne sezone.

FlixBus jedini nudi kupovinu karata putem aplikacije na hrvatskom jeziku, prvi je uveo QR kodove u Hrvatskoj kao i autobusne karte bez printanja, a i jedini su dio Google mape. Konstantno su prisutni i dostupni putnicima kroz Korisničku službu, a upravo najviše putem društvenih mreža.

Comments

comments