Četvrt stoljeća suradnje Walter Röhrla i Porschea

Prije točno 25 godina Porsche je angažirao četverostrukog pobjednika Monte Carlo rallya i dvostrukog svjetskog rally prvaka kao svog predstavnika i razvojnog vozača

Do 1993. godine, Walter Röhrl već se mogao osvrnuti na svoj živopisan odnos s Porscheom. Njegov prvi automobil bio je rabljeni Porsche 356, a nakon toga Porsche 911 uvijek je našao mjesto u njegovoj privatnoj kolekciji. 1977. godine njegov osobni Porsche 911 rally automobil otvorio je put ugovoru s Fiat timom, a 1981. Walter Röhrl sjedio je na startnoj liniji rally prvenstva Njemačke u Porscheu 924. Čak i u ovom trenutku svoje iznimne rally karijere, Röhrl je bio uključen u razvoj Porschea 959, legendarnog trkaćeg automobila, kao i u razvoj tehnologije pogona na sve kotače za Porsche 964. Kada je početkom 1993. godine potpisan ugovor da ga se angažira kao predstavnika i razvojnog vozača, postojao je jedan uvjet: Röhrl bi osigurao da bivši predsjednik Dr. Wendelin Wiedeking “uvijek čuje samo potpunu istinu o tijeku razvoja i novim zbivanjima.”

Röhrl je od tada sudjelovao u razvoju i finom podešavanju nekoliko modela čija plasiranja su bile prekretnice – od modela 959 i Carrere GT do 918 Hibrida, svih 911-ica i GT verzija kao i Porsche Panamere. Sedamdesetogodišnjak iz Regensburga drži se starog dogovora do dan danas. Walter Röhrl uvijek govori ono što misli: „Naučio sam vrlo važnu lekciju tijekom vremena provedenog u Porscheu: vrhunske mogućnosti upravljanja koje zahtijevamo od trkaćih automobila kada ih guramo do samih granica su i više od onoga što profesionalni vozači trebaju. U idealnom slučaju trkaćim automobilom moraju moći jednostavno upravljati i obični vozači.”

Comments

comments